Beste antwoord door Wietske
Bekijk origineelNummerbehoud
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar heb geen SMS op mijn huidige nummer gekregen en ook geen e-mail per wanneer ik kan overstappen
Dankjewel Wietske, het is nu wel gelukt
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar het nummer blijkt niet meer aktief, zodat ik de code ook niet kan inzien, kan ik nummerbehoud annuleren en het nieuwe nummer van de ontvangen simkaart gebruiken? Simkaart ontvangen maar nog niet aktief.
Hai Adsvint, ik heb voor je nagekeken wat er aan de hand is en zie dat je bij de bestelling inderdaad hebt aangegeven te willen overstappen met behoud van jouw telefoonnummer. Echter is daarna de aanvraag voor nummerbehoud niet direct afgerond. In de e-mail met als onderwerp Jouw persoonlijke Ik Ben pagina en Ben app wordt je gevraagd om dit alsnog te doen. Nummerbehoud kan je ook afronden via de link www.ben.nl/nummerbehoud. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten!
Ik zie dat jouw telefoonnummer inmiddels succesvol is overgezet Tadylucas16! Dit is op 2 oktober gebeurd.
Hi. Ik heb dit al voor je in orde gemaakt. Voor meer informatie kun je dit topic bekijken. 🙂
Fijn weekend!
Fijn weekend!
Top! Ik zie inderdaad dat het goed is gegaan. Nog een klein maandje geduld 😉 Heel veel plezier alvast met jouw Ben abonnement!
Goedmorgen! Ik zie hier inderdaad geen nummerbehoud terug. Je kunt dit het beste aanvragen via jouw persoonlijke ik-Ben pagina. Hierbij moet je enkel jouw huidige telefoonnummer invullen. Gaat dit lukken?
Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn status lijkt op de hier beschreven situatie. Ik heb geen SMS en geen email gehad met de vraag alsnog mijn nummerbehoud af te ronden. Is mijn nummerbehoudaanvraag correct afgerond? Alvast bedankt.
Het is gelukt. Bedankt voor jouw uitzoekwerk en antwoord. Hartelijke groeten.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.