Beantwoord

nummerbehoud

  • 9 December 2020
  • 6 reacties
  • 1076 keer bekeken

Geachte.,

Hoe lang duurt het om het nummerbehoud aan te vragen?

icon

Beste antwoord door Romy 10 December 2020, 15:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Christophe! Nummerbehoud verschilt per abonnement! Kom je van een prepaid? Dan kun je binnen 3/5 werkdagen overstappen. Kom je van een abonnement moet je rekening houden met een maand opzegtermijn. Houd er wel rekening mee dat je na het bestellen altijd jouw verzoek nog moet afronden via jouw Ik-Ben omgeving! Geeft dit antwoord op jouw vraag?

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat gerust een berichtje achter. 

Beste Romy.

Hartelijk voor de reactie. Krijg ik dan van Ben een nieuwe simkaart met het nummer dat ik voordien had?

Ik had,heb Lebara prepaid. [edit post: telefoonnummer verwijderd] Dit nummer wil ik graag behouden. Is makkelijk te onthouden voor mij. Wat zal ik aan Ben sturen voor het maken van mijn nummerbehoud?

Met de vriedelijke groeten uit Roermond.

Christophe Ramakers.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Christophe! Je krijgt inderdaad een Ben simkaart maar wel met een ander nummer erop. Dit komt wel te vervallen zodra het nummer is overgezet. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Christophe. Ik verwijs je graag door naar dit topic voor jouw antwoord. 

Beste Romy.

Ik heb tot op heden nog niets vernomen van mijn nummerbehoud.

Vorige week werd er vermeld dat het binnen 5 werkdagen geregeld zal zijn.

[edit: persoonsgegeven verwijderd]

Het contract loopt via mijn zus.

Mijn email adres is chrramakers@telfort.nl

Groeten Christophe

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Christophe! Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.

Reageer