Beantwoord

Nummerbehoud: aanvraag afgewezen

• 16 juni 2018
  • 9 reacties
  • 88 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 4 reacties
Beste Ben,

Onlangs heb ik een abonnement bij je afgesloten. Echter is de nummerbehoud afgewezen door mijn huidige provider Telfort. Volgens Telfort is het verzoek 2 maal op dezelfde dag is gedaan door Ben. Dit heeft geleid dat de aanvraag is afgeketst. Een vage reden mijns inziens.

Graag wil ik je verzoeken om nogmaals het verzoek tot nummerbehoud in te dienen bij Telfort. Zolang dit niet gebeurt word mijn abonnement niet beeindigd.

Graag een reactie.

Mvg,

CJM Breed
icon

Beste antwoord door Wietske 19 juni 2018, 15:28

Ik heb zojuist een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud voor je ingediend en deze is goedgekeurd door Telfort! Dit is ook per e-mail nog aan je bevestigd. Via deze e-mail kan je zelf de gewenste overzetdatum aan ons doorgeven. Op deze datum zal dan ook daadwerkelijk jouw nummer naar ons worden overgezet en het abonnement bij Telfort worden beëindigd.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan DJM! Ik wens je alvast enorm veel plezier toe met je Ben abonnement 😃
Top!! Bedankt Wietske!
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb zojuist een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud voor je ingediend en deze is goedgekeurd door Telfort! Dit is ook per e-mail nog aan je bevestigd. Via deze e-mail kan je zelf de gewenste overzetdatum aan ons doorgeven. Op deze datum zal dan ook daadwerkelijk jouw nummer naar ons worden overgezet en het abonnement bij Telfort worden beëindigd.
Beste Jill en Wietske,

Mijn klantnummer bij Telfort is 2181587 en SIM kaartnr. 1706237013499.
Willen jullie zo vriendelijk zijn om eea opnieuw in gang te zetten.

Ik hoor het graag van julie.
Alvast bedankt!

Mvg,

CJM Breed
Beste Jill,
Hi CJM Breed, wat onwijs leuk dat je naar ons wilt overkomen! Minder leuk natuurlijk dat het verzoek is afgewezen. Ik dien graag een nieuw verzoek voor je in. Zou je mij daarvoor het klantnummer van Telfort willen doorgeven? Alvast bedankt.
Beste Jill,

Mijn klantnummer bij Telfort is 2181587 en SIM kaartnr. 1706237013499

Ik hoor het graag van je.

Mvg,

CJM Breed
Reputatie 5
Badge +12
Ik vermoed dat je de reactie van mijn collega Jill over het hoofd gezien hebt:

Hi CJM Breed, wat onwijs leuk dat je naar ons wilt overkomen! Minder leuk natuurlijk dat het verzoek is afgewezen. Ik dien graag een nieuw verzoek voor je in. Zou je mij daarvoor het klantnummer van Telfort willen doorgeven? Alvast bedankt.

Ik hoor graag van je zodat ik een nieuwe aanvraag voor jouw nummerbehoud kan indienen!
Beste BEN, moderator,
Graag een reactie!
Reputatie 5
Badge +7
Reputatie 5
Badge +1
Hi CJM Breed,

Op dit moment ligt de website van Ben in onderhoud, maar wat ik je aanraad is om maandag je topic in de gaten te houden als de moderators weer aanwezig zijn!

Reageer