Beantwoord

Nummerbehoud aanvraag afgewezen, hoe nu verder?

• 23 juni 2018
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik had afgelopen dinsdag mail ontvangen dat het nummerbehoud was mislukt omdat 'het mobiele nummer niet bekend was bij mijn oude provider'. Echter was ik er achter gekomen dat ik nog een betaling open had staan bij Vodafone, welke ik zojuist heb betaald.

Nu dat geregeld is, zou het dan nu alsnog mogelijk zijn om mijn oude nummer te behouden voor mijn nieuwe abonnement bij jullie?

M.v.g.

Mark
icon

Beste antwoord door Jill 25 juni 2018, 10:11

Hi mark_lindhout, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat nummerbehoud is afgewezen. Als je mij het klantnummer van jouw huidige provider stuurt dan maak ik het verzoek tot nummerbehoud voor je in orde.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi mark_lindhout, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat nummerbehoud is afgewezen. Als je mij het klantnummer van jouw huidige provider stuurt dan maak ik het verzoek tot nummerbehoud voor je in orde.
Hoi Jill,

Bedankt voor de snelle reactie! Mijn klantnummer is 372934686.

M.v.g.

Mark
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! Ik heb het verzoek opnieuw voor je ingediend. Je krijgt binnen 5 werkdagen een terugkoppeling via de e-mail.
Hoi Jill,

dankjewel! Enige vreemde is dat ik 10 minuten na jouw reactie weer een mail heb ontvangen met het afwijzen van het nummerbehoud met dezelfde reden (nummer onbekend bij provider), kan ik deze dan negeren?

m.v.g.

Mark
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb het voor je nagekeken en zie inderdaad dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen door Vodafone. Zij geven namelijk aan dat het telefoonnummer daar niet actief is. Mijn advies is om hierover even contact op te nemen met hun.

Reageer