Waarom is mijn aanvraag niet opnieuw ingediend in april?
Beste antwoord door Wietske
Begrijpelijk dat je hier vragen over hebt! Wat ik terugzie in mijn systeem is dat de eerdere aanvraag is blijven hangen in ons systeem waardoor er geen nieuwe datum was gepland voor de nummeroverzetting naar ons toe. Wanneer nummerbehoud niet binnen 60 dagen kan plaatsvinden dan zal het abonnement na deze periode automatisch ingaan met het Ben telefoonnummer.
Op 20 juni is er een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud gepland. Hierbij dienen we opnieuw rekening te houden met de maand opzegtermijn bij je huidige provider. Vandaar dat de aanvraag voor nu goedgekeurd is voor 20 juli. Ik begrijp dat je hier niet veel aan kan doen. Daarom wil ik met je afspreken dat we de kosten voor de bundels zullen gaan vergoeden voor de dagen dat je geen gebruik hebt gemaakt van het Ben abonnement. Zou je daarom een seintje willen geven wanneer de facturen van de maanden juni en juli online staan? Dan kunnen we eventuele bundelkosten gaan vergoeden.