Beantwoord

Nummerbehoud Afgewezen

• 23 januari 2018
  • 3 reacties
  • 218 keer bekeken

Beste Ben ,

Mijn nummerbehoud aanvraag is afgewezen door Lebara.
Hierdoor heb ik me bedacht en zou ik alsnog graag gewoon een nieuw nummer willen van jullie.
Eerder deze week heb ik namelijk bij Ben een abonnement afgesloten.

Waar ik dus eerst nummerbehoud heb aangevraagd wil ik nu graag gewoon een nieuw telefoonnummer ontvangen .

Mvg

Ali
icon

Beste antwoord door Rox 24 januari 2018, 08:06

Goedemorgen Ali! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! Ik kan me goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je nieuwe abonnement in gebruik te gaan nemen! Het is geen probleem om het tijdelijk nummer te activeren. Je kunt een verzoek hiervoor telefonisch indienen of via Facebook, Twitter en het contactformulier.

Zodra het telefoonnummer op de Ben simkaart is geactiveerd gaat jouw Ben abonnement van start en kun je deze dus gaan gebruiken. Zodra dit is gebeurd ontvang je hier via mail ook een bevestiging over. Heel veel plezier alvast met jouw nieuwe Ben abonnement!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Ali! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! Ik kan me goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je nieuwe abonnement in gebruik te gaan nemen! Het is geen probleem om het tijdelijk nummer te activeren. Je kunt een verzoek hiervoor telefonisch indienen of via Facebook, Twitter en het contactformulier.

Zodra het telefoonnummer op de Ben simkaart is geactiveerd gaat jouw Ben abonnement van start en kun je deze dus gaan gebruiken. Zodra dit is gebeurd ontvang je hier via mail ook een bevestiging over. Heel veel plezier alvast met jouw nieuwe Ben abonnement!
Kunt u dan aub mijn nummerbehoud annuleren en mij een nieue nummer van Ben geven ?
De eerste factuur is ook betaald
Graag de simkaart met nieuw nummer verzenden aub
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ali! Ik kan dit via het forum niet voor je in orde brengen, je kunt hiervoor telefonisch een verzoek indienen of via Facebook, Twitter en het contactformulier.