ik heb net een nieuw abonnement bij jullie dat ging goed en snel wij hebben een mail van jullie gehad dat mijn vrouw haar nummer niet mee kon nemen dat werd tegen gehouden door vodafoon jullie zouden proberen ze op andere gedachten te brengen maar tot op heden nog niets gehoord graag het zelfde abonnement wat ik nu heb bij BEN hopelijk kun je ons helpen met mijn vrouw lukt het niet dan maar een nieuwnummer graag een simpel nummer
bedankt vast voor de moeite
jan vorsteveld
ps de gegevens van mijn vrouw moeten al bij jullie zijn op naam jma vorsteveld of jose vorsteveld
icon
Beste antwoord door Angelique 3 januari 2018, 09:17
Hoi Jan, onwijs balen dat het niet lukt om jouw vrouw haar nummer vanaf Vodafone mee te nemen naar Ben. Uit jouw bericht begrijp ik dat jouw vrouw liever een ander nummer van ons zou krijgen in plaats van te moeten wachten op Vodafone, klopt dit? Zo ja, dan raad ik jullie/je vrouw aan om even contact op te nemen met de klantenservice van Ben zodat wij ervoor kunnen zorgen dat jouw vrouw een nieuw nummer bij ons krijgt en haar abonnement in gebruik mag gaan nemen.
Bekijk origineel