Beantwoord

Nummerbehoud afgewezen, wat moet ik nu doen?

• 17 januari 2018
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik keek zonet bij de status van mijn nummerbehoud waar stond dat het was afgewezen omdat mijn nummer "niet in gebruik bij de provider was". Ik had een Blyk simkaart (van Vodafone), dus had ik natuurlijk Blyk aangeklikt als huidige provider bij het aanvragen van een abonnement hier bij Ben. Misschien belangrijk: Blyk was een aantal jaren geleden van naam veranderd naar Vodafone Onderling. Misschien had ik dus Vodafone aan moeten klikken. Maar ik zie daar nu nergens een mogelijkheid voor.

Iemand die mij hiermee helpen kan?
icon

Beste antwoord door Rox 18 januari 2018, 07:53

Goedemorgen bartvp! Wat onwijs tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Balen alleen dat jouw nummerbehoud niet in een keer soepel verloopt! Het klopt dat nummerbehoud verzoeken die ingediend worden bij Blyk vaak worden afgewezen omdat Blyk geen nummerporteringen meer ondersteund, dit had jij als klant natuurlijk niet kunnen weten. In dit geval is het noodzakelijk om jouw nummerbehoud verzoek in te dienen bij Vodafone. Je kunt dit doen via de Ben website, meer daarover lees je in dit topic.

Heel veel plezier alvast met jouw nieuwe Ben abonnement!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen bartvp! Wat onwijs tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Balen alleen dat jouw nummerbehoud niet in een keer soepel verloopt! Het klopt dat nummerbehoud verzoeken die ingediend worden bij Blyk vaak worden afgewezen omdat Blyk geen nummerporteringen meer ondersteund, dit had jij als klant natuurlijk niet kunnen weten. In dit geval is het noodzakelijk om jouw nummerbehoud verzoek in te dienen bij Vodafone. Je kunt dit doen via de Ben website, meer daarover lees je in dit topic.

Bedankt! Maar in dat formulier moet ik een Nummerbehoud-kenmerk invoeren die in een email gestuurd zou moeten zijn. Ik vind niets in mijn Inbox of spam

Bedankt! Maar in dat formulier moet ik een Nummerbehoud-kenmerk invoeren die in een email gestuurd zou moeten zijn. Ik vind niets in mijn Inbox of spam
Reputatie 7
Badge +7
Dat is niet zo handig natuurlijk! Ik het het even opgezocht en jouw nummerbehoud kenmerk is 29707064

Reageer