Beantwoord

Nummerbehoud buitenland

• 25 juli 2018
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 2 reacties
Hoi
Er is helaas iets misgegaan met de overstap naar Ben!
De aanvraag nummerbehoud was al goedgekeurd maar blijkbaar moest er nog een bevestigingsdatum doorgegeven worden - deze mail was in de spam beland en helaas niet eerder opgemerkt. Maar wel raar dat er dan niks gebeurt terwijl bij de aanvraag al gemeld is ‘zo spoedig mogelijk’
inmiddels zijn we twee weken verder en zitten we in het buitenland. De oude simkaart is zojuist gedeactiveerd ( geen netwerk meer )
Maar de nieuwe werkt nog niet. Hoe lang gaat dat duren? Ik kan nu niks - niet bellen en geen internet...

grt Adri
icon

Beste antwoord door Jill 26 juli 2018, 09:05

Hi Adri, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Nu moet jouw nummer natuurlijk wel gewoon zo snel mogelijk overgezet gaan worden. Ik zie dat er iets niet helemaal is goedgegaan waardoor jouw telefoonnummer nog niet is overgezet. Zou je mij het klantnummer van jouw huidige provider willen sturen? Dan zorg ik dat jouw nummer zo snel mogelijk wordt overgezet.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Adri, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen. Nu moet jouw nummer natuurlijk wel gewoon zo snel mogelijk overgezet gaan worden. Ik zie dat er iets niet helemaal is goedgegaan waardoor jouw telefoonnummer nog niet is overgezet. Zou je mij het klantnummer van jouw huidige provider willen sturen? Dan zorg ik dat jouw nummer zo snel mogelijk wordt overgezet.
Het telefoonnummer was een prepaid nummer en geregistreerd bij AldiTalk/Medionmobile.
Geen idee of ik daar een klantnummer had. En daar kom ik hier in het buitenland zeker niet achter...
Blijkbaar heeft Medionmobile het nummer al wel gedeactiveerd van de oude SIM want sinds gisteren krijg ik geen netwerkverbinding meer
Reputatie 5
Badge +7
Ai dat is dan inderdaad wel lastig, ik heb alleen wel echt het klantnummer nodig om het nummerbehoud in orde te maken. De simkaart van Medionmobile zou gewoon nog moeten werken. Heb je jouw toestel al een keer opnieuw opgestart?
in een ander topic gelezen dat het soms een paar uur kan duren. dus al tig keer opnieuw opgestart met oude en nieuwe.
uiteindelijk is het gelukt :-)
door ‘automatisch netwerk kiezen’ uit te zetten en handmatig er 1 te selecteren. ging ook niet bij de eerste keer goed maar gaat wel sneller dan toestel uit en aan ;)
iig bedankt voor het meedenken
Reputatie 5
Badge +7
Ah fijn, dan ben je in iedergeval nog bereikbaar! Zou je ons het klantnummer van jouw huidige provider kunnen sturen zodra je terug bent in Nederland? Dan maken wij het nummerbehoud verzoek voor je in orde.

Reageer