Beantwoord

Nummerbehoud geweigerd

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 874 keer bekeken

Vandaag ben abo aangevraagd en mail ontvangen dat nummerbehoud niet kan omdat het contract nog niet verlopen is. Het contract met T mobile liep 24 maanden vanaf 14-2-2017. Helaas kun je op de mail van Ben niet reageren en de mogelijkheden die Ben aanbiedt daar kun je niets mee ( afzien van nummerbehoud of 3 maanden uitstellen....). Beperkte contactmogelijkheden met Ben (FB of twitter )is waardeloos. Ja, overdag bellen, maar dat lukt niet altijd.. Maar zeer vervelend at T mobile het afwijst en dat Ben dit zomaar gelooft 😕
icon

Beste antwoord door Jill 8 March 2019, 09:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Laika,

Leuk dat je voor ons hebt gekozen, maar natuurlijk wel onwijs vervelend dat nummerbehoud is afgewezen. Ik kijk graag met je mee wat er precies is gebeurd, zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt!

Mijn nummer behoud is afgewezen. Maar dan wil ik gewoon heel graag zo snel mogelijk een simkaart met een nieuw nummer want ik kan nu al 1 week niks met mijn telefoon omdat ik mijn oude abonnement afgezegd heb, en dit is super vervelend.

 

Graag hoop ik dat het zo snel mogelijk geregeld kan worden want nu kan ik niks!

 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Dianne! Ai dat is balen zeg. Ik heb jouw nummer van Ben direct voor je geactiveerd. Je kunt jouw toestel even opnieuw opstarten. Laat me weten of dit heeft gewerkt!

Reageer