Beantwoord

Nummerbehoud geweigerd van zakelijk naar particulier

  • 9 March 2020
  • 3 reacties
  • 1084 keer bekeken

Heb met mijn oude werkgever afgestemd dat ik mijn zakelijke nummer privé mag overnemen. Omdat daar nog een contract op zat, heeft de firma een nieuw contract voor een extra ander nummer afgesloten, zodat mijn nummer vrij is om over te nemen. Jullie krijgen nu de melding dat het nummer nog een contract heeft lopen tot 10-4-2021. Hierop heb ik contact opgenomen met de hiidge provider. Zij geven het volgende aan: Nummer is vrijgegeven voor portering.  De nieuwe provider moet even  notitie toevoegen bij de portering.  De providers noemen dit ook wel een puntkoma notitie.

Hopelijk kan het hiermee in orde worden gemaakt.

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 9 March 2020, 15:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Dennis! Leuk dat je klant gaat worden bij Ben. Welkom alvast :grin: Ik heb het voor je in orde gemaakt. Heb je onze producten al ontvangen?

Hi Romy,

 

bedankt voor het regelen. Ik heb inderdaad bericht dat nummerbehoud goedgekeurd is. Ondanks dat de website aangeeft dat het product al bezorgd is (gaf de site gisteren zelfs al aan, terwijl ik me zondagavond pas heb aangemeld), heb ik nog niets ontvangen. Daarnaast staat in de mail dat ik de overgangsdatum kan verzetten, wat ik graag wil. Staat nu op 11-3 gepland, maar wil ik graag op 12-3 laten plaatsvinden. Mits ik de SIm kaart heb ontvangen uiteraard. Ik kan echter de knop "annuleer overzetten op dag 1” niet vinden. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Danny! Graag gedaan namens mijn collega. Ik zie dat het overzetten is gepauzeerd. Je kunt dus het nummer overzetten zodra je de simkaart ontvangt. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement:blush:

Reageer