Beantwoord

Nummerbehoud goedgekeurd, ander telefoonnummer op de simkaart?

• 29 december 2017
  • 3 reacties
  • 387 keer bekeken

Dag!

Ik heb een nieuw abonnement bij Ben aangevraagd waarbij ik heb aangegeven dat ik mijn telefoonnummer zou willen behouden. Ik heb een berichtje gekregen dat de aanvraag is goedgekeurd.
Zojuist mijn nieuwe simkaart ontvangen, maar er staat een ander nummer op. Ik vroeg mij af wat dit betekent.

Vriendelijke groet,
Kim
icon

Beste antwoord door Angelique 30 december 2017, 10:50

Hoi Kim, ik snap dat dit voor verwarring kan zorgen! Door hier te klikken kun je meer informatie vinden hoe het komt dat er een ander nummer op de simkaart staat dan jouw eigen te behouden nummer. Alvast veel plezier met je Ben abonnement!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Kim, ik snap dat dit voor verwarring kan zorgen! Door hier te klikken kun je meer informatie vinden hoe het komt dat er een ander nummer op de simkaart staat dan jouw eigen te behouden nummer. Alvast veel plezier met je Ben abonnement!
Dag Angelique, bedankt voor het berichtje. Nu nog mijn vraag wanneer mijn nummer weldegelijk overgenomen gaat worden. Heb een berichtje van mijn vorige provider met daarin geen datum van overname. Zie bijlage.

Zou graag zo snel mogelijk mijn telefoon willen gebruiken.

Groeten
Reputatie 6
Badge +8
T-Mobile NL heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 29-01-2018. Op deze datum nemen wij jouw nummer over 🙂

Reageer