Beantwoord

Nummerbehoud Hema abo

• 7 juli 2018
  • 8 reacties
  • 162 keer bekeken

Heb net een Ben abonnement en wilde nummer behouden maar kan helaas niet meer want nummer is al afgesloten. Nu wil ik graag het nieuwe nummer activeren dus verzoek van nummerbehoud annuleren. Hoe doe ik dat? Kom er op de Ben app niet uit..
icon

Beste antwoord door Wietske 10 juli 2018, 14:03

We hebben wel echt het klantnummer nodig van de prepaidaanbieder. Ik zie echter dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad en dat je een verzoek hebt ingediend om het abonnement te activeren zonder nummerbehoud en met het telefoonnummer van Ben. Klopt dat? Dan is het klantnummer namelijk niet meer nodig.
Bekijk origineel

8 reacties

Oh ja het gaat over mijn nieuwe (2e) abonnement, het betreft in beide gevallen een nummer van een van mijn kinderen. Die eerste ging wel goed 😉
Reputatie 5
Badge +7
Hi H.e.vandenbroek, superleuk dat je een tweede abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik zie dat de simkaart inderdaad nog niet actief is. Ik ga hem voor je laten activeren. Zodra dit gebeurd is ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
Okee hoor graag!! 👍🏻
Reputatie 5
Badge +7
Hi h.e.vandenbroek, ik wil graag nog even bij je terug komen op het verzoek om het Ben nummer te activeren. Ik heb hier een poging voor gedaan, maar doordat je hebt gekozen voor nummerbehoud bij de bestelling moet ik hoe omslachtig het ook klinkt toch eerst een nummerbehoud verzoek indienen. Zou je mij het klantnummer en telefoonnummer van de huidige provider willen sturen in een privébericht? Je kunt hier een privébericht sturen. Alvast bedankt!
Telefoonnummer heb ik wel: ‭+31 6 57 29 73 55‬
een klantnummer heb ik niet, het was een prepaid abonnement.
Voldoende zo?
Reputatie 5
Badge +12
We hebben wel echt het klantnummer nodig van de prepaidaanbieder. Ik zie echter dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad en dat je een verzoek hebt ingediend om het abonnement te activeren zonder nummerbehoud en met het telefoonnummer van Ben. Klopt dat? Dan is het klantnummer namelijk niet meer nodig.
Ja dat klopt ik wil het nieuwe Ben nummer wel want nummerbehoud kan dus niet.
Klantnummer heb ik niet
wel nummer op de SIM kaart: 69340647
Reputatie 5
Badge +12
Dan laten we zo! Mijn collega had al een verzoek ingediend om het abonnement zo snel mogelijk te activeren met het Ben nummer, eindigend op 620. Ik wens je alvast enorm veel plezier toe met jouw abonnement 😃

Reageer