Beantwoord

Nummerbehoud in behandeling

• 21 juli 2018
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb bijna 2 weken geleden nummerbehoud aangevraagd, maar op mijn ben account staat nog steeds dat het in behandeling is. Ik heb een week geleden ook de klantenservice gebeld en zij zeiden dat het binnen 5 werkdagen geregeld zou moeten zijn maar dat is niet het geval, hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Wietske 3 augustus 2018, 13:43

Ik heb inmiddels kunnen achterhalen wat de reden is dat je geen terugkoppeling hebt gehad op de aanvraag voor nummerbehoud. Ik zie namelijk dat de bestelling niet helemaal compleet is doorgekomen vanuit de dealer. Ik verhelp dit graag voor je. Zou je mij hiervoor het simkaartnummer en nieuwe telefoonnummer op de Ben simkaart willen sturen? Dit mag ook via een privébericht.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Yasminetuyp, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat wij nog geen antwoord op nummerbehoud hebben gekregen van jouw huidige provider. Zou je bij hun kunnen navragen waarom het verzoek nog niet beantwoord is? Alvast bedankt.
Hi Yasminetuyp, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad dat wij nog geen antwoord op nummerbehoud hebben gekregen van jouw huidige provider. Zou je bij hun kunnen navragen waarom het verzoek nog niet beantwoord is? Alvast bedankt.

Hoi! Ik heb contact opgenomen met vodafone en zij geven aan geen verzoek tot nummerbehoud binnen te hebben gekregen, zouden jullie misschien nog een keer nummerbehoud willen indienen? Ik zou het echt op prijs stellen want ik wacht al bijna een maand, alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb inmiddels kunnen achterhalen wat de reden is dat je geen terugkoppeling hebt gehad op de aanvraag voor nummerbehoud. Ik zie namelijk dat de bestelling niet helemaal compleet is doorgekomen vanuit de dealer. Ik verhelp dit graag voor je. Zou je mij hiervoor het simkaartnummer en nieuwe telefoonnummer op de Ben simkaart willen sturen? Dit mag ook via een privébericht.
Hhierbij het nummer en simkaart nummer 8 4 5 5 en 0 6 [Edit: telefoonnummer verwijderd]
Reputatie 5
Badge +7
Hi Yasmine, zou je het volledige nummer van de Ben simkaart willen sturen? Het zijn 18 cijfers en begint met 89. Alvast bedankt.
8 9 3 1 1 6 2 1 [Edit: simkaartnummer verwijderd]
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel Yasmine! Ik heb voor de zekerheid jouw vorige berichten met de persoonlijke gegevens iets aangepast. Daarnaast heb ik de melding doorgezet met de ontbrekende gegevens zodat jouw nummerbehoud alsnog in gang kan worden gezet. Je wordt hierover per e-mail op de hoogte gehouden 🙂
Super! Bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem! Ik zie dat jouw aanvraag voor nummerbehoud zelfs al is goedgekeurd. Nu hoef je alleen nog maar via de e-mail Goedkeuring aanvraag nummerbehoud de overzetdatum door te geven.

Reageer