Beantwoord

Nummerbehoud simkaart?

  • 28 January 2019
  • 2 reacties
  • 306 keer bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd tijdens het bestellen van mn mobiel, en heb met Ideal betaald.
Toen ik de telefoon geleverd kreeg zat er ook al een simkaart bij, maar ik moest nog even wachten met die gebruiken tot de overzetdatum. Dat was vandaag. Ik heb een mailtje gekregen waarin stond dat als mn nummer werd overgezet mijn ouder simkaart niet meer zou functioneren.
Nu heb ik vanochtend een mail gekregen dat het nummer is overgezet, en dat als ik met Ideal had betaald de bestelling onderweg zou zijn. Maar ik heb al een simkaart gekregen, en mijn oude simkaart (inclusief dus nummer) werkt nog.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 January 2019, 12:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Bel even met Ben via een Ben abbo met 1200 en als je nog niet op het ben netwerk zit kan je bellen met 0900 - 04 01 405
ma t/m vrij 08:00 - 17:00 uur

Hoop dat ze je hier verder kunnen helpen.

Fijne dag groet Richard Claassen
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb nummerbehoud aangevraagd tijdens het bestellen van mn mobiel, en heb met Ideal betaald.
Toen ik de telefoon geleverd kreeg zat er ook al een simkaart bij, maar ik moest nog even wachten met die gebruiken tot de overzetdatum. Dat was vandaag. Ik heb een mailtje gekregen waarin stond dat als mn nummer werd overgezet mijn ouder simkaart niet meer zou functioneren.
Nu heb ik vanochtend een mail gekregen dat het nummer is overgezet, en dat als ik met Ideal had betaald de bestelling onderweg zou zijn. Maar ik heb al een simkaart gekregen, en mijn oude simkaart (inclusief dus nummer) werkt nog.
Wat moet ik nu doen?


Superleuk dat je de overstap naar ons hebt gemaakt, Tristan! Heb je al een e-mail ontvangen van ons dat jouw nummer is overgezet? Je merkt dan inderdaad dat het bereik op jouw oude simkaart wegvalt. Je kunt daarnaast de status van jouw nummerbehoud volgen via www.ben.nl/nummerbehoud.

Telefoonnummers worden trouwens op werkdagen overgezet tussen half 9 en half 6, dus mogelijk wordt jouw nummer later vandaag nog overgezet.

Reageer