Net als enkele andere vragen hier op het forum gaat mijn nummerbehoud van een zakelijk KPN contract naar Ben sim-only niet goed. Ik kwam hier pas achter toen ik zelf belde, want ik had nog helemaal geen bericht van afkeuring ontvangen.
De service aanbieder blijkt Sympac te zijn. Ik heb net gebeld en de medewerker verwees mij terug naar KPN. Ik vond dit erg klant-onvriendelijk. De medewerker heeft opnieuw een aanvraag gedaan bij KPN want ze kon Sympac niet vinden in haar systeem.
Uit de andere topics maak ik op dat opnieuw KPN selecteren geen zin heeft. Ik wil graag dat het nummerbehoud alsnog in orde gemaakt wordt. De gegevens kan ik in een persoonlijk bericht delen.
icon
Beste antwoord door Angelique 23 januari 2018, 13:33
Goed nieuws! Sympac heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 01-02-2018. Per e-mail heb je hiervan een bevestiging gekregen. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Voor nu wens ik je een prettige dag toe.
Bekijk origineel