Beantwoord

Nummerbehoud telfort -> Ben

• 1 juli 2018
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Hallo,

Ik krijg een mail van jullie, na mijn aanvraag voor nummerbehoud, en het aangaan van een nieuw abonnement per 31-10-2018. Volgens de mail is het verzoek afgewezen omdat het verder dan 120 dagen ligt voor het einde van het huidige abonnement.
Op de persoonlijke pagina van Telfort staat echter dat ik vanaf 30-06-2018 kan verlengen. En als ik op de genoemde knop druk wordt er in de tekst in een keer 60 dagen genoemd.

Mail BEN:
Je huidige aanbieder heeft mij laten weten dat de aanvraag is afgewezen omdat je nog niet kunt overstappen met nummerbehoud. Je kunt 120 dagen voor het einde van je abonnement nummerbehoud aanvragen. De einddatum van je abonnement ligt verder dan 120 dagen in de toekomst.

Mocht je willen dat ik je nummerbehoud indien 120 dagen voor de einddatum van je abonnement bij je huidige aanbieder, klik dan op onderstaande knop om mij hiervan op de hoogte te stellen. Ik zal je via e-mail informeren zodra ik de aanvraag nummerbehoud opnieuw heb ingediend.

Website BEN (knop uitstellen):
Het is niet gelukt je aanvraag succesvol in te dienen. Dit komt doordat je nog niet kunt overstappen met nummerbehoud. Je kunt 60 dagen voor het einde van je abonnement nummerbehoud aanvragen. De einddatum van je abonnement ligt verder dan 60 dagen in de toekomst. Mocht je willen dat ik je nummerbehoud indien 60 dagen voor de einddatum van je abonnement geef dit dan hieronder aan

Kan iemand mij vertellen wat te doen?
Vr. gr.
Marcel Court

icon

Beste antwoord door Jill 2 juli 2018, 12:28

Hi Marcel, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Bij de meeste providers kan je 3 maanden voor het einde van je contract een verlenging doen. Je zit dan nog niet binnen de 120 dagen waarbij je bij ons een aanvraag tot nummerbehoud kan doen. Nu kunnen wij op dit moment het verzoek wel doorzetten dat is geen probleem. Het abonnement start bij ons dan op 31 oktober. Hier zit alleen wel een nadeel aan. Na 60 dagen moet het abonnement bij ons actief zijn. Het abonnement gaat dan in met een tijdelijk nummer tot de dag dat wij jouw eigen nummer mogen overnemen bij Telfort.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Marcel, superleuk dat je voor ons hebt gekozen. Bij de meeste providers kan je 3 maanden voor het einde van je contract een verlenging doen. Je zit dan nog niet binnen de 120 dagen waarbij je bij ons een aanvraag tot nummerbehoud kan doen. Nu kunnen wij op dit moment het verzoek wel doorzetten dat is geen probleem. Het abonnement start bij ons dan op 31 oktober. Hier zit alleen wel een nadeel aan. Na 60 dagen moet het abonnement bij ons actief zijn. Het abonnement gaat dan in met een tijdelijk nummer tot de dag dat wij jouw eigen nummer mogen overnemen bij Telfort.

Reageer