Beantwoord

Ontbreken mail afwijzing nummerbehoud

  • 31 januari 2018
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

Beste,

Afgelopen 3 januari is voor mij bij Simyo nummerbehoud aangevraagd. Via Simyo heb ik vernomen dat dit is afgewezen. Later zag ik dit ook op Ik Ben. Ik zou hierover per mail worden geïnformeerd, ook over de vervolgstappen die ik moet ondernemen. Deze mail heb ik echter niet gehad, ook niet in mijn spambox. Wat moet ik nu doen om nummerbehoud aan te vragen?

Met vriendelijke groet,
Maxime van Keulen
icon

Beste antwoord door Rox 31 januari 2018, 14:39

Hoi Maxime! Tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben, we verwelkomen je graag met open armen 😃 Nu alleen nog zorgen dat jouw nummerbehoud ook plaats gaat vinden! Ik zie inderdaad dat Ben jou geen email heeft verstuurd nadat wij de afwijzing van Simyo hebben ontvangen, ik durf je niet te zeggen waarom. Ik heb hier intern een melding van gemaakt. De reden dat jouw nummerbehoud verzoek was afgewezen is omdat de opgegeven wensdatum niet mogelijk was. Ik heb meteen een nieuw verzoek ingediend bij Simyo om jouw nummer alsnog zo snel mogelijk over te kunnen nemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Afgelopen 3 januari is voor mij bij Simyo nummerbehoud aangevraagd. Via Simyo heb ik vernomen dat dit is afgewezen. Later zag ik dit ook op Ik Ben. Ik zou hierover per mail worden geïnformeerd, ook over de vervolgstappen die ik moet ondernemen. Deze mail heb ik echter niet gehad, ook niet in mijn spambox. Wat moet ik nu doen om nummerbehoud aan te vragen?

Met vriendelijke groet,
Maxime van Keulen


Hoi Maxime,

Ikzelf zou even bellen met 1200 servicenummer van BEN. Misschien kunnen ze je daar verder op weg helpen.

Succes, groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Maxime! Tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben, we verwelkomen je graag met open armen 😃 Nu alleen nog zorgen dat jouw nummerbehoud ook plaats gaat vinden! Ik zie inderdaad dat Ben jou geen email heeft verstuurd nadat wij de afwijzing van Simyo hebben ontvangen, ik durf je niet te zeggen waarom. Ik heb hier intern een melding van gemaakt. De reden dat jouw nummerbehoud verzoek was afgewezen is omdat de opgegeven wensdatum niet mogelijk was. Ik heb meteen een nieuw verzoek ingediend bij Simyo om jouw nummer alsnog zo snel mogelijk over te kunnen nemen.

Reageer