Beantwoord

Overstap van Simyo naar Ben

• 11 juli 2018
  • 11 reacties
  • 235 keer bekeken

Via Bel Simpel ben ik 22 juni overgestapt van Simyo prepaid overgestapt naar Ben simonly, een dag erna kreeg ik een sms van Ben dat nummerbehoud was goedgekeurd. Inmiddels heb ik de simkaart geplaatst maar krijg nog geen verbinding met het netwerk. Wil ik te snel of doe ik iets fout?
Groeten van Eeltsje boomsma
icon

Beste antwoord door Wietske 12 juli 2018, 16:17

Sorry, we hebben jouw privébericht inderdaad ontvangen maar hier nog geen reactie op gegeven. Geen zorgen, jouw gegevens zijn in goede handen. Ik heb er inmiddels naar gekeken en zie dat de order is vastgelopen. Ik heb daarom een verzoek uitgezet richting de juiste afdeling om dit door te laten lopen. Vanaf dat moment kan jouw nummerbehoud ook plaatsvinden.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Eeltsje, superleuk dat je de overstap hebt gemaakt. Welkom bij Ben. Ik kijk graag voor je na wanneer je de Ben simkaart kunt gaan gebruiken. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Je kunt hier een privébericht sturen.
Hoi Jill,

Ik heb zoals je gevraagd hebt mijn prive gegevens opgestuurd maar daarop nog geen zinnig antwoord.
gekregen
Ik kreeg wel antwoord maar daarin stond slechts wat algemene info over Ben, wat wellicht niet je bedoeling was, ik hoop dat je de info speciaal bestemd voor mij niet abuis aan een ander hebt gestuurd
Reputatie 5
Badge +12
Sorry, we hebben jouw privébericht inderdaad ontvangen maar hier nog geen reactie op gegeven. Geen zorgen, jouw gegevens zijn in goede handen. Ik heb er inmiddels naar gekeken en zie dat de order is vastgelopen. Ik heb daarom een verzoek uitgezet richting de juiste afdeling om dit door te laten lopen. Vanaf dat moment kan jouw nummerbehoud ook plaatsvinden.
Oké
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb inmiddels een terugkoppeling gehad naar aanleiding van jouw bestelling en heb nu een verzoek ingediend om jouw telefoonnummer zo snel mogelijk naar ons over te zetten. Zodra dit gebeurd is ontvang je van ons een e-mailbevestiging en kan je jouw toestel met Ben simkaart opnieuw opstarten.
Bedankt, het werkt inmiddels. Maar ik heb (nog) geen mail van Ben gehad
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Eeltje, fijn dat je Ben abonnement werkzaam is! De e-mail is gisteren verstuurd om 11:08. Waarschijnlijk is de e-mail in je spam map terecht gekomen. Deze kan je vinden via de desktop/laptop aan de linkerkant onder het mapje 'meer'. Als je deze map uitvouwt zul je de spam map zien staan met de e-mail er in 🙂
Bedankt voor je reactie Shanna, maar ook in mijn spamfolder is geen mail van BEN.
Als de inhoud essentieel is, is het misschien handig de mail nogmaals te sturen.
Alvast bedankt
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb de mail nogmaals verstuurd. Heb je hem nu wel ontvangen?
Ja Shanna, en ik kreeg nu ook de eerste mail, die was wellicht blijven steken in het postvak uit van Ben.
Reputatie 3
Badge +2
Top! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten.

Reageer