Beantwoord

ROMY BEHARTIGT MIJN BELPROLEEM

  • 14 March 2020
  • 3 reacties
  • 431 keer bekeken

Romy kent mijn probleem en wil weten of er inmiddels een oplossing is. Néé dus. Kan Romy mij mailen [edit: e-mailadres verwijderd]

icon

Beste antwoord door Romy 16 March 2020, 15:42

Bekijk origineel

3 reacties

Sorry, mailadres eindigt op COM ipv dom. Typefoutje!

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Fred! Ah, balen dat het nog niet is opgelost! Ik ga vandaag met je meekijken! Kan je mij via een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer versturen? Ik heb meteen contact opgenomen met mijn collega's om dit op te laten lossen, maar dit voor controle.

 

(Als je op privé bericht klikt kom je bij het Ben account uit, daar kan je jouw gegevens veilig versturen)

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Fred. Bedankt voor de gegevens. Ik probeer jouw vraag zo snel mogelijk te behandelen. Je hoeft hiervoor geen meerdere topics te openen! Laten we de communicatie via dit topic doen. :blush:  Ik heb contact gehad met mijn collega die hierover gaat.

Zij schreef het volgende:  Hi Romy, we wachten nog steeds op terugkoppeling van Vodafone. Het schijnt dat Vodafone tegen veel problemen aanloopt de laatste weken. Ik heb al een aantal reminders verzonden naar de provider, maar ik wacht nog op hen. We zijn dus echt even afhankelijk van Vodafone. Sorry!

Daarnaast gaf mn collega aan er zelf achteraan te gaan. Sorry dat ik je moet vragen om nog even geduld te hebben, maar we moeten dus echt wachten op de andere provider, maar mijn collega zit er strak op. Nogmaals sorry voor het ongemak. 

 

 

 

Reageer