Beantwoord

SIM ontvangen -- niet actief + nummerbehoud

  • 5 October 2019
  • 13 reacties
  • 792 keer bekeken

Hoi,

Wil iemand eens de gegevens controleren aub? En het abo activeren.

Ik heb vandaag de SIM kaart ontvangen, al zie ik deze niet terug onder IkBEN...

Hoi , je Ben abonnement is opgezegd

Je kunt de komende maand nog inloggen in Ik Ben en de Ben app.
Hieronder kun je de meest recente facturen downloaden.


Ook heb ik nummerbehoud aangevraagd. Ik herinner me wel dat er iedere keer 'n foutmelding wordt gegeven op de nummerbehoud pagina >>
porting not possible

Op mijn contract staat nummerbehoud:ja Dit is trouwens 'n nr van 'n AH prepaid. Ik heb net alles moeten veranderen incl DigiD etc...
en heb echt dit nr nodig.

Wil iemand het eens nakijken aub?

Bvd voor de medewerking

Mvg,
jpj
icon

Beste antwoord door Romy 8 October 2019, 13:00

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Jp!

Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik met je mee!
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven dat je je nummer wilde behouden, maar het verzoek nooit is afgerond. Je kunt dit zelf gemakkelijk regelen via nummerbehoud in de Ik-Ben omgeving. Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag! Succes!

@Romy

Ik kom niet veel verder op die pagina?!

Iedere keer geeft deze pagina 'n foutmelding >> Porting not possible (zie screenshot)
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Zou je het via www.ben.nl/nummerbehoud kunnen proberen? Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Hoi Merve,

Dit heb ik al geprobeert. Ik post hierboven 'n screenshot van die pagina met 'n foutmelding >> Porting not possible

Wil je dit eens nakijken aub?

bvd,
jpj
Reputatie 5
Badge +6
Wat vreemd dat het niet lukt! Ik zie namelijk hier geen reden voor. Mag ik misschien weten vanuit welke provider je wilt overstappen naar Ben?
Hoi @Merve ,

De webpagina geeft iedere keer 'n fout aan >> porting not possible (Zie screenshot)

Ik heb het getest op IE of Firefox, beiden geven dezelfde fout. Je kan op die pagina helemaal niks invullen.

Het nr om te behouden is van 'n AH Prepaid, maar ik kan helemaal niks invullen op die pagina >>
https://www.ben.nl/inloggen?destination=nummerbehoud/msisdn

IE




Firefox

Hier heb je die pagina met de 3 stappen




Of je nu op "nummerbehoud aanvragen" drukt of op "Status bekijken" .....Beide komen uit op dezelfde pagina met 'n foutmelding PORTING NOT POSSIBLE

Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw gebruikersnaam waarmee je bent ingelogd? Dan kijk ik het meteen voor je na.
Hoi @Merve

Heb ik gedaan

inlog = jpj77

Hoi,

Wil iemand eens aangeven wanneer dit abo ingaat? 1nov….?

 

Op het contract dat ik heb ontvangen incl de simkaart, staat nummerbehoud op JA.

Als ik die nrbehoud url vlg, dan krijg ik iedere keer “porting not possible”

 

@Merve zou dit nakijken in mijn IkBEN account.

 

Bvd,

jpj

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jpj! Excuses voor het wachten! Je gebruikt de verkeerde gebruikersnaam! Kun je deze eens proberen: jpj770? Laat me even weten of dit wel heeft mogen werken!

Hoi @Romy 

 

Bedankt voor de info…

 

Ik had het nieuwe abo via jpj77 aangevraagd, vandaar….

 

Het is eindelijk gelukt >»

 

[quote]

Je nummerbehoud is goedgekeurd. Je huidige aanbieder heeft mij laten weten dat je mobiele nummer vanaf 21-10-2019 overgezet kan worden naar Ben. Ik zet jouw nummer dan ook op 21-10-2019 over naar Ben. Het overzetten vindt plaats tussen 8:30 en 17:30 uur. [/quote]

 

Ik neem aan dat de nieuwe simkaart vanaf deze datum actief is met het oude nr?

 

Nogmaals dank voor de snelle service :)

 

Gr,

jpj

Reputatie 5
Badge +9

Ah, wat fijn om te horen! Ja, dat klopt helemaal. Ik wens je alvast veel plezier met het abonnement!

Reageer