Beantwoord

simkaart activeren

  • 8 January 2019
  • 11 reacties
  • 905 keer bekeken

Vandaag mijn nieuwe telefoon gehad en de simkaart al een paar dagen binnen.
Helaas geeft mijn telefoon "geen service" aan. waarschijnlijk moet de simkaart nog geactiveerd worden.
Wel een teleurstelling hoor. Hoor graag hoe jullie dit oplossen.
icon

Beste antwoord door Romy 9 January 2019, 12:11

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben! Ik snap dat je dan ook graag gebruik wilt maken van het abonnement. Ik zie hier dat de simkaart inderdaad al actief moet zijn. Kun je jouw toestel opnieuw opstarten en de Ben simkaart eens opnieuw plaatsen?
Hi! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben! Ik snap dat je dan ook graag gebruik wilt maken van het abonnement. Ik zie hier dat de simkaart inderdaad al actief moet zijn. Kun je jouw toestel opnieuw opstarten en de Ben simkaart eens opnieuw plaatsen?
Dit hebben we al een paar keer gedaan
7 januari is mijn abonnement ingegaan maar nu wordt mijn simkaart nog steeds niet ondersteund. Ik heb al een paar x opnieuw opgestart. Helpt niets.
Nu onbereikbaar en daar baal ik van.
Reputatie 5
Badge +9

Hi! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben! Ik snap dat je dan ook graag gebruik wilt maken van het abonnement. Ik zie hier dat de simkaart inderdaad al actief moet zijn. Kun je jouw toestel opnieuw opstarten en de Ben simkaart eens opnieuw plaatsen?Dit hebben we al een paar keer gedaan

Vervelend dat jouw begin bij Ben zo van start gaat! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en zij jou verder hebben geholpen. Hoe is het verlopen met de stappen in de e-mail?
Reputatie 5
Badge +9
7 januari is mijn abonnement ingegaan maar nu wordt mijn simkaart nog steeds niet ondersteund. Ik heb al een paar x opnieuw opgestart. Helpt niets.
Nu onbereikbaar en daar baal ik van.

Dat kan ik geheel begrijpen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad via de chat en dat mijn collega je verder heeft geholpen. Kan ik nog iets voor je doen?
Hoi Romy, de stappen zijn doorlopen en hij doet nu nog niks. Weer gebeld en als oplossing kon in een nieuwe simkaart bestellen. gezegd dat ik dat zou doen maar eigenlijk gaat het me te ver. Het blijkt dat de kaart wel is geactiveerd alleen dat we geen bereik krijgen met "de paal". en om nu zelf een kaart te moeten gaan bestellen vind ik geen gepaste oplossing.
ik ga maar weer bellen denk ik. BEN er nu wel klaar mee. Ben 3 weken verder en nog niet fatsoenlijk kunnen bellen.
Vandaag weer te horen gekregen dat de simkaart niet is geactiveerd. Iedere dag horen we iets anders. Wat een sche*t service.
Reputatie 5
Badge +9
Wat ontzettend onhandig dat dit op deze manier verloopt. Ik kan me voorstellen dat je hier absoluut niet blij mee bent. Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart verzonden, zodra deze binnen is gekomen kun je deze zelf activeren via jouw Ik-Ben omgeving. Mocht dat niet lukken, stuur me een berichtje!
Oké. Dankjewel wel.

Hoi ik heb gisteren me simkaart van jullie binnen gekregen,nu zie ik geen service als ik hem in me telefoon plaatst en kan ik dus niet bellen :-( ,ik hoop op deze weg een oplossing te vinden?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @yassy18! Dit komt doordat jouw nummer vandaag wordt overgezet. Zodra je merkt dat je geen service meer hebt op je oude simkaart, kun je de Ben simkaart gebruiken. Houdt er rekening mee dat de overzetting tot 18.00 uur kan duren. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement!

Reageer