Sommige klanten kunnen niet inloggen op IkBen na goedkeuring nummerbehoud

• 3 maart 2018
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik ben overgestapt van KPN naar Ben met nummerbehoud. Vandaag nadat nummerbehoud is goedgekeurd kan ik nog steeds niet inloggen op IkBen.

Groeten,

Martin

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan lutgertien! #Benervoorjou 😃 Heel veel plezier alvast met jouw verlenging!
Bedankt Rox.
Reputatie 7
Badge +7
Oh dat is een hele andere vraag dan waar dit topic over gaat! Maar geen probleem, ik help je graag verder. Jij bent op dit moment een heel nieuw abonnement aan het afsluiten en zo te lezen wil jij je Ben abonnement verlengen. Als jij je abonnement verlengd behoud jij automatisch je telefoonnummer. Nummerbehoud is alleen van toepassing als jij van de ene op de andere provider overstapt.

Jij moet in dit geval op pagina 1 van de gegevens aanvinken dat jij al een bestaande Ben klant bent:

Op die manier wordt je bestelling aan je bestaande abonnement gekoppeld. Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem, op 0800 246 24 68 zitten mijn allerliefste verkoopcollega's klaar om jouw verlenging te verwerken 😃
Bij nummerbehoud moet ik mijn provider aan geven maar dat is BEN en die staat er niet bij. Dus kom ik niet verder.
Reputatie 7
Badge +7
Hmm heel vreem Martin. Ik kan dit niet meer verder voor jou nakijken omdat jij je Ben bestelling bij ons hebt geannuleerd 😞
Hallo Rox,

Sorry dat ik zo laat reageer. Ik heb wel toegang tot bijna alle gegevens behalve de belstatus. Die pagina geeft een pagina niet gevonden foutmelding op de ben website. Dat is de eerste pagina die geopend wordt na inloggen. Maar dat gaat dus niet niet raar aangezien de simkaart nog niet geactiveerd is.

Bedankt voor je hulp.

Met vriendelijke groeten,

Martin
Reputatie 7
Badge +7
Ai, dat schiet niet op natuurlijk martinvanwieringen, jij zou natuurlijk gewoon jouw gegevens moeten kunnen inzien. Ervaar jij dit probleem via de computer, via de app of allebei? Zou je mij een screenshot kunnen sturen van het scherm dat jij te zien krijgt als je bent ingelogd? Dan kan ik dit doorzetten naar mijn collega's om dit verder uit te laten zoeken!

Reageer