Beantwoord

Status nummerbehoud vanaf andere provider

• 27 juni 2018
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb op dit moment een prepaid abonnement bij Telfort, en heb afgelopen zaterdag een abonnement afgesloten bij Ben. Ik had bij het afsluiten aangegeven dat ik mijn oude nummer wilde overzetten naar de nieuwe simkaart. Tot op heden heb ik echter nog geen bericht gehad over de status van mijn simkaart en of nummerbehoud is goedgekeurd (volgens verschillende bronnen had dit binnen enkele uren in mijn mailbox moeten verschijnen).

Is er iets aan de hand met de aanvraag, of ben ik ongeduldig?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 15:44

Dankjewel! Ik heb het voor je nagekeken en zie al wat er aan de hand is. De bestelling is namelijk geplaatst bij een dealer en zij hebben deze bestelling nog niet volledig aan ons bevestigd. Ik raad je daarom aan om contact met hun op te nemen zodat zij dit alsnog op de juiste manier kunnen doorzetten. Je zult zien dat je daarna alsnog de e-mails over nummerbehoud ontvangt 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat leuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn, Bjorn! Jouw telefoonnummer is natuurlijk ook van harte welkom. Ik help je graag alsnog met het aanvragen van nummerbehoud. Zou je mij hiervoor via dit account een privébericht willen sturen met daarin het Ben ordernummer, het over te nemen mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en het klantnummer van jouw huidige provider?
Hallo Wietske,

Ik heb zojuist een berichtje gestuurd naar het account met de gevraagde informatie.
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel! Ik heb het voor je nagekeken en zie al wat er aan de hand is. De bestelling is namelijk geplaatst bij een dealer en zij hebben deze bestelling nog niet volledig aan ons bevestigd. Ik raad je daarom aan om contact met hun op te nemen zodat zij dit alsnog op de juiste manier kunnen doorzetten. Je zult zien dat je daarna alsnog de e-mails over nummerbehoud ontvangt 😉

Reageer