Beantwoord

Vraag nummerbehoud verzoek

  • 1 December 2020
  • 4 reacties
  • 682 keer bekeken

Geachte., ik heb van daag eerder contact gehad via de shat mail. Ik zou het nummer van de simkaart doorgeven om mijn nummer 06-(verwijderd) te behouden. Dit is PraiPaid van Lebara. Het nummer van de simkaart is: (verwijderd) 

Met de vriendelijke groeten, 

Christophe Ramakers.

icon

Beste antwoord door Jolijn 3 December 2020, 08:20

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Jolijn.

Dank voor de informatie. Heb eerder een mail van mijn zus ontvangen, en deze aan Ben verzonden.

Vriendelijke groeten,

Christophe Ramakers.

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Christophe

Bedankt voor je topic. Ik heb het onderwerp van het topic en je bericht iets aangepast, omdat je nu alle gegevens openbaar op internet hebt geplaatst om jouw nummer over te zetten. Hier kan door iemand misbruik van worden gemaakt!

 

Ik help je graag verder met je nummerbehoudverzoek. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Je kunt deze sturen in dit profiel. Ik hoor graag van je.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Christophe!

Ik heb je andere topic verwijderd omdat dit een 2e topic is over dezelfde vraag en omdat je opnieuw al je privégegevens openbaar op het internet hebt geplaatst. Ik raad je aan om deze niet online te plaatsen, want kwaadwillenden kunnen hier misbruik van maken.

Voordat ik je topic verwijderde, heb ik jouw gegevens wel gecontroleerd om te zien of ik je verder kan helpen. Ik zie dan dat het abonnement waar je contact over hebt, niet op jouw naam staat. Ik mag alleen nummerbehoudverzoeken verwerken als de contracthouder contact opneemt. Ik raad je daarom aan om aan haar te vragen of zij contact met ons opneemt. Wij kijken het verzoek dan graag verder voor jullie na!

Reputatie 5
Badge +6

Graag gedaan namens mijn collega Jolijn. Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer