Beantwoord

Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement van start?

• 12 March 2018
  • 1 reactie
  • 940 keer bekeken

Net nieuwe abonnement afgesloten (sim-only met nummerbehoud). Wanneer gaat dit abonnement in?!
groet!
icon

Beste antwoord door Rox 13 March 2018, 08:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Sylvia! Wat supertof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met je nieuwe Ben abonnement aan de slag te gaan en daarom graag wil weten wanneer de startdatum is. Jij hebt tijdens het bestellen gekozen voor een pin betaling, dit betekend dat jouw simkaart wordt afgeleverd door AMP groep. Jij ontvangt van hun een email waarmee je zelf een datum, tijd en plaats kunt uitkiezen om de bestelling in ontvangst te nemen. Zodra jouw simkaart is afgeleverd vragen wij nummerbehoud aan bij jouw huidige aanbieder. Omdat jij daar een abonnement gebruikt zullen zij een maand opzegtermijn in acht nemen. Zodra jouw nummerbehoud door Telfort is goedgekeurd ontvang je van Ben een email met daarin de datum van overzetting 😉

Reageer