Beste antwoord door Rox
Hallo Noortje,
Een paar dagen geleden heb ik je een e-mail gestuurd omdat je aanvraag nummerbehoud is afgewezen door Hollandsnieuwe. Dit komt doordat je nog niet kunt overstappen met nummerbehoud. Je kunt 60 dagen voor het einde van je abonnement nummerbehoud aanvragen. De einddatum van je abonnement ligt verder dan 60 dagen in de toekomst.
Mocht je willen dat ik je nummerbehoud indien 60 dagen voor de einddatum van je abonnement bij Hollandsnieuwe, klik dan op onderstaande knop om mij hiervan op de hoogte te stellen. Ik zal je via e-mail informeren zodra ik de aanvraag nummerbehoud opnieuw heb ingediend. Je nummerbehoud kenmerk bij Ben is: 29718442
Nummerbehoud uitstellen
Wil je direct gebruik maken van je Ben abonnement met het ‘tijdelijk’ nummer en afzien van nummerbehoud? Klik dan op onderstaande knop. Je tijdelijke mobiele nummer wordt dan binnen 5 werkdagen actief en je abonnement gaat dan ook in.
Ben abonnement activeren
Ik wil je er op wijzen dat ik altijd je abonnement met het ‘tijdelijke’ nummer activeer 60 dagen na het plaatsen van de order bij Ben. Hierdoor betaal je mogelijk tijdelijk kosten voor je Ben abonnement en voor het abonnement bij Hollandsnieuwe.
Ik wens je een fijne dag toe!