Beantwoord

Wanneer neemt Ben mijn nummer over?

• 1 januari 2018
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb op 8 dec BEN abonnement besteld met verzoek ingang 01 jan 2018. Daarbij is nummerbehoud aangevraagd.
Wel simkaart ontvangen, maar verder geen informatie over nummerbehoud en ingangsdatum contract Ben.
Graag feedback!
Dank en groet
icon

Beste antwoord door Angelique 2 januari 2018, 13:24

Hoi Bverkleij, welkom op het forum! Leuk dat je ervoor hebt gekozen je nummer naar ons over te nemen. Ik snap goed dat je staat te popelen om meer informatie. Direct ben ik gaan kijken of er al meer duidelijkheid is over wanneer wij jouw nummer kunnen, en morgen overnemen. Ik zag dat de huidige provider het verzoek heeft afgewezen omdat de voorgestelde datum en/of tijd niet mogelijk was. In het systeem zie ik dat 7 januari was opgegeven als wensdatum. In het weekend en op feestdagen lukt het ons niet om nummers over te nemen.

Omdat het verzoek is afgewezen heb ik opnieuw een aangevraagd ingediend bij je huidge provider voor een andere datum. Binnen 48 uur zal je via de e-mail worden geinformeerd met hopelijk goed nieuws over de ingediende aanvraag! Ontvang je geen mail binnen 48 uur, trek dan even aan de bel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Bverkleij, welkom op het forum! Leuk dat je ervoor hebt gekozen je nummer naar ons over te nemen. Ik snap goed dat je staat te popelen om meer informatie. Direct ben ik gaan kijken of er al meer duidelijkheid is over wanneer wij jouw nummer kunnen, en morgen overnemen. Ik zag dat de huidige provider het verzoek heeft afgewezen omdat de voorgestelde datum en/of tijd niet mogelijk was. In het systeem zie ik dat 7 januari was opgegeven als wensdatum. In het weekend en op feestdagen lukt het ons niet om nummers over te nemen.

Omdat het verzoek is afgewezen heb ik opnieuw een aangevraagd ingediend bij je huidge provider voor een andere datum. Binnen 48 uur zal je via de e-mail worden geinformeerd met hopelijk goed nieuws over de ingediende aanvraag! Ontvang je geen mail binnen 48 uur, trek dan even aan de bel.
Inmiddels 12 dagen verder, nog geen enkele email ontvangen.
Graag een update.
Groet,
Bob
Reputatie 6
Badge +8
Nou dat is gek, Bob! De aanvraag van je nummerbehoud is goedgekeurd. Het overzetten van je nummer vindt plaats op 02-02-2018. Tot die tijd hoef je niets te doen. Een mailtje met deze informatie hebben wij jou dezelfde dag nog verzonden op 02-01-2018 17:11 uur. Wellicht dat de mail terecht is gekomen in je SPAM box. Wil je daar eens kijken om te zien of de mail binnen is?

Reageer