Beantwoord

Wanneer neemt Ben mijn nummer over?

• 1 september 2017
  • 9 reacties
  • 133 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik een nieuwe simkaart met abonnement van Ben. Alleen maakt de simkaart geen verbinding met Ben en kan ik niet bellen of gebeld worden.
icon

Beste antwoord door Angelique 1 september 2017, 12:03

Hoi liezzbeth, leuk dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen! Ik denk alleen dat je nog heeeeel even geduld moet hebben. Telfort heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 15-09-2017. In de mail die Ben jou heeft verzonden op 15-08-2017 17:14 uur staat meer informatie wat jij op 15 september mag verwachten van ons.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi liezzbeth, leuk dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen! Ik denk alleen dat je nog heeeeel even geduld moet hebben. Telfort heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 15-09-2017. In de mail die Ben jou heeft verzonden op 15-08-2017 17:14 uur staat meer informatie wat jij op 15 september mag verwachten van ons.
Oeps..Bedankt voor je snelle reactie!
Reputatie 6
Badge +8
Geen probleem, liezzbeth! Nog heel even geduld en je mag eindelijk je Ben simkaart gaan gebruiken 🙂 Tot snel!
Ik hoop dat ik mee kan liften op dit topic, want ik heb hetzelfde probleem. Zover ik weet heb ik ook geen bevestigingsmail gehad met de definitieve startdatum. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +2
Ik hoop dat ik mee kan liften op dit topic, want ik heb hetzelfde probleem. Zover ik weet heb ik ook geen bevestigingsmail gehad met de definitieve startdatum. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!

Goedemorgen Miche! Ik zie dat je nog geen nummerbehoud hebt ingediend! Dit kan je doen via ben.nl/nummerbehoud. Je zult dan binnen vijf werkdagen een terugkoppeling ontvangen met wanneer je kan overstappen 🙂
Hoi Shanna! Jammer om te horen, dit had ik via mobiel.nl geregeld, maar dat is dus niet goed gegaan. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Shanna! Jammer om te horen, dit had ik via mobiel.nl geregeld, maar dat is dus niet goed gegaan. Bedankt voor de hulp!

Geen dank! Als we verder nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan weten 🙂
Heb nummerbehoud aangevraagd en het is direct verwerkt! Top service! Bedankt!
Reputatie 3
Badge +2
Heb nummerbehoud aangevraagd en het is direct verwerkt! Top service! Bedankt!

Super Miche! Bedankt voor de feedback. Ik wens je alvast een prettig weekend toe 🙂

Reageer