Beantwoord

Abonnement eerder in laten gaan

• 10 november 2018
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik ben deze week overgestapt naar Ben.nl
Mijn 2 jarig abonnement bij T-Mobile vervalt op 13 november 2018. Deze heb ik zelf tijdig opgezegd! Op 15 oktober krijg ik van T-Mobile de bevestiging per mail dat het abonnement door mij is opgezegd en per 15 november 2018 wordt beeindigd.
Op 8 november vraag ik een Sim-only aan bij Ben.nl met nummerbehoud.
Van Ben.nl krijg ik op 8 november een bevestigingsmail dat T-Mobile nummerbehoud heeft goedgekeurd, maar pas op 10 december 2018 overgezet wordt. Ook van T-mobile krijg ik op 8 november per sms een bericht dat mijn mobiele nummer pas op 10 december wordt overgezet.
Dit vind ik vreemd omdat ik zelf al tijdig mijn abonnement bij T-Mobile heb opgezegd en daarmee aan de 1 maand opzegtermijn heb voldaan.
Met andere woorden ik zou graag het nummerbehoud op 15 november 2018 zien ingaan. Dit moet toch mogelijk zijn? Wat kunnen jullie voor mij betekenen?
Hartelijke groet,
Gerard
icon

Beste antwoord door Jill 12 november 2018, 09:12

Hi Gerard, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik kan begrijpen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van jouw abonnement. Het is echter zo dat wij op de datum van de aanvraag voor nummerbehoud een maand opzegtermijn in acht nemen vandaar dat jouw nummer op 10 december naar ons overkomt. Met een aanvraag tot nummerbehoud hoef je namelijk zelf de opzegging niet te doen. Ik wil je daarom ook vragen om contact op te nemen met T-Mobile om de opzegging die jij hebt gedaan te laten annuleren. Anders ben je straks jouw eigen telefoonnummer kwijt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Gerard, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik kan begrijpen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van jouw abonnement. Het is echter zo dat wij op de datum van de aanvraag voor nummerbehoud een maand opzegtermijn in acht nemen vandaar dat jouw nummer op 10 december naar ons overkomt. Met een aanvraag tot nummerbehoud hoef je namelijk zelf de opzegging niet te doen. Ik wil je daarom ook vragen om contact op te nemen met T-Mobile om de opzegging die jij hebt gedaan te laten annuleren. Anders ben je straks jouw eigen telefoonnummer kwijt.
Dank voor je reactie Jill!
Het is geregeld met T-Mobile, op 10 december wordt het nummer overgezet naar Ben.

Groeten,
Gerard
Reputatie 3
Badge +2
Fijn om te lezen, Gerard! Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten.

Reageer