Beantwoord

Activeren simkaart

• 18 september 2019
  • 1 reactie
  • 245 keer bekeken

Ik heb maandag de simkaart ontvangen, abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Alleen ik wil nummerbehoud annuleren. Nu kan ik dit nergens aanpassen. Ook lukt het niet om de simkaart te activeren terwijl mijn contract al loopt vanaf 16 sept.
Waar ik echter niet over te spreken ben is hoe slecht de service te bereiken is. Chatten nog telefonisch contact opnemen werkt niet. Krijg elke keer de melding dat de lijn bezet is of ze er niet zijn.
Nu dan maar een poging om het zo voor elkaar te krijgen. Graag per mail contact voor een terugkoppeling bvd.
icon

Beste antwoord door Merve 19 september 2019, 15:09

Hoi @ocmweiser! Het verzoek voor nummerbehoud is geannuleerd en de simkaart is voor jou geactiveerd. Je kunt nu gebruik maken van jouw Ben abonnement. Ik hoop dat je alsnog tevreden bent met de service. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag van je😊 Voor nu wens ik je een mooie dag toe.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Hoi @ocmweiser! Het verzoek voor nummerbehoud is geannuleerd en de simkaart is voor jou geactiveerd. Je kunt nu gebruik maken van jouw Ben abonnement. Ik hoop dat je alsnog tevreden bent met de service. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag van je😊 Voor nu wens ik je een mooie dag toe.

Reageer