Beantwoord

Activering simkaart

• 5 juli 2018
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Hoe lang duurt het voordat mijn nieuwe simkaart geactiveerd wordt?
vanochtend om 10,30 in mijn mobiel gedaan.
Groet Ron
icon

Beste antwoord door Wietske 5 juli 2018, 12:22

Wat leuk dat je voor een overstap naar ons gekozen hebt Ron! Jouw abonnement gaat in principe in wanneer jouw nummerbehoud plaatsvindt. Mocht nummerbehoud echter niet binnen 60 dagen na de besteldatum plaatsvinden dan wordt het Ben abonnement actief met het telefoonnummer wat op jouw simkaart staat. Ik heb het voor je nagekeken wat de status is van jouw bestelling en zie dat je hebt aangegeven met nummerbehoud te willen overstappen. Jouw huidige provider heeft het verzoek echter afgewezen, aangezien zij aangeven dat jouw abonnement daar nog loopt tot 30 maart 2019. Wanneer je dit zo laat dan zal het abonnement bij ons over 60 dagen actief worden.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat leuk dat je voor een overstap naar ons gekozen hebt Ron! Jouw abonnement gaat in principe in wanneer jouw nummerbehoud plaatsvindt. Mocht nummerbehoud echter niet binnen 60 dagen na de besteldatum plaatsvinden dan wordt het Ben abonnement actief met het telefoonnummer wat op jouw simkaart staat. Ik heb het voor je nagekeken wat de status is van jouw bestelling en zie dat je hebt aangegeven met nummerbehoud te willen overstappen. Jouw huidige provider heeft het verzoek echter afgewezen, aangezien zij aangeven dat jouw abonnement daar nog loopt tot 30 maart 2019. Wanneer je dit zo laat dan zal het abonnement bij ons over 60 dagen actief worden.
Beste Wietske,

Dan zou ik graag het nummer op de simkaart willen gebruiken, en geen nummerbehoud van mijn vorige aanbieder. Zou je dit nummer willen activeren?

Alvast bedankt

Groeten Ron
Wietske,

Moet ik zonder nummer behoud dan 60 dagen wachten????????? voordat het nummer op mijn simkaart geactiveerd word?? dat kan dan toch niet de bedoeling zijn

Ron
Reputatie 5
Badge +12
Nee hoor, je hoeft geen 60 dagen te wachten! Als je dat wil dan kan ik het abonnement met het Ben nummer voor je activeren? Dit zal dan binnen enkele dagen actief worden. Houd er wel rekening mee dat je zelf het abonnement bij jouw huidige provider dient op te zeggen.
Beste Wietske,

Graag het abonnement met het Ben nummer activeren.

Super alvast bedankt

Groet Ron
Reputatie 5
Badge +12
Bij deze is jouw abonnement nu actief met het tijdelijke nummer! Je kunt deze vandaag nog gebruiken. Hierbij is ook de aanvraag voor nummerbehoud komen te vervallen. Je kunt dit later altijd alsnog aanvragen. Vergeet niet om het abonnement bij je huidige provider zelf op te zeggen.
👌
Reputatie 5
Badge +12
Heel veel plezier met jouw Ben abonnement 😃

Reageer