Andere provider ingevoerd

• 4 februari 2017
  • 9 reacties
  • 216 keer bekeken

Beste lezer,

Ik heb een aantal dagen geleden een sim-only abonnement afgesloten bij Ben. Hierin moest ik een nummer en een provider invoeren. Ik heb zelf mijn simkaart bijgeknipt dus moest ik een app downloaden om het nummer te verkrijgen. Ook stond er in die app dat ik MEDIONmobile op mijn simkaart had. Dit voerde ik dus in als provider, maar daar vroegen ze om een nummer met 348, dit nummer stond niet op mijn simkaart. Ik heb gezocht naar de nummers per provider en vond dat Telfort overeen kwam met het nummer en heb deze ook ingevuld, dit was volgens Ben oke om door te gaan. Dit deed ik toen, maar nu heb ik een mail gekregen dat mijn nummer bij Telfort niet actief is en dus moet ik een andere provider invoeren, dit wil ik ook doen, maar ik kan nergens vinden hoe en waar ik deze andere provider moet aangeven.
Als u weet hoe ik mijn provider van mijn simonly nummerbehoud wijzig waardeer ik dit heel erg.

Met vriendelijke groet,
Een Bengebruiker met een probleem.

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi kayvanson, wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt genomen! 😃 Ik help graag mee om het nummerbehoud in orde te maken. Ik heb de aanvraag voor je aangepast en ingediend bij Medion Mobile voor je.
Hoi kayvanson, wat leuk dat je een abonnement bij Ben hebt genomen! 😃 Ik help graag mee om het nummerbehoud in orde te maken. Ik heb de aanvraag voor je aangepast en ingediend bij Medion Mobile voor je.

Hoi Roxanne, heel fijn ik heb nu een sms binnen gekregen dat mijn nummer overgezet wordt op 9 maart. Dankjewel! Toch heb ik nog een vraagje of deze datum vervroegt kan worden? Moet ik dan naar de klantenservice bellen? Al heel erg bedankt nogmaals!

Met vriendelijke groet,
Kayvanson
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat de aanvraag is goedgekeurd, kayvanson! Zou je kunnen aangeven of je bij de huidige provider een abonnement hebt of een prepaid kaart?
Fijn dat de aanvraag is goedgekeurd, kayvanson! Zou je kunnen aangeven of je bij de huidige provider een abonnement hebt of een prepaid kaart?

Ik heb bij MEDIONmobile een prepaid kaart.
Ik hoop dat je daar wat mee kan?
Reputatie 6
Badge +8
Daar kan ik zeker iets mee! De wensdatum heb ik gewijzigd voor je en het verzoek opnieuw doorgestuurd naar Medion mobile. Zodra er meer informatie is zal jij een e-mail ontvangen.

Heel erg fijn Angelique, heel erg bedankt. Ik hoor graag van je wanneer dit lukt

Met vriendelijke groet
Kayvanson
Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan! Houd je e-mail goed in de gaten 🙂
Graag gedaan! Houd je e-mail goed in de gaten :)

Heel erg bedankt Angelique, mijn abonnement gaat vanaf morgen in en mijn nummer wordt overgezet.
Met vriendelijke groet, Kayvanson
Reputatie 3
Badge +1
Goed om te horen, katvanson.
Ik zal dit topic sluiten.