Beantwoord

‘Annuleer overzetten op dag 1’ waar staat dit??

• 12 januari 2019
  • 1 reactie
  • 257 keer bekeken

Hallo!

Alvast excuses voor de vele vragen ;)

Heb een abbonnement afgesloten waarbij ik ook nummerbehoud heb aangevraagd. Deze is goedgekeurd en in de mail krijg ik een datum wanneer mijn nummer wordt overgezet naar Ben. Dit is 15 januari. Mocht ik deze datum goed vinden. Betekent dit dat ik dan de Ben Sim in mijn telefoon moet doen en dat mijn abbonnement dan van start gaat? Dus dat alles werkt volgens waarvoor ik voor betaal? Of gaat mijn abbonnement pas op een andere datum in?

Mocht deze datum mij niet aanstaan. In de mail staat dat ik op mijn ‘ik ben’ de knop ‘annuleer overzetten op dag 1’ kan aanklikken. Echter staat deze knop nergens. Waar kan ik deze vinden? Er staat alleen een knop: ‘Nu overzetten’. Wat moet ik hiermee?

Ook zou ik graag willen weten of er een functie is waardoor ik niet buiten mijn bundel kan? Dus geen extra kosten.

Groetjes 😊
icon

Beste antwoord door Wietske 14 januari 2019, 14:29

Hoi Daphne, wat leuk dat je de overstap hebt gemaakt naar Ben! 😃 Ik zie dat wij elkaar afgelopen zaterdag al hebben gesproken via Facebook Messenger. Ik geef voor de mede Community gebruikers nog even een korte samenvatting van het antwoord:

Het klopt inderdaad dat jouw abonnement van start gaat op het moment dat deze actief is. Vanaf dat moment betaal je dus ook voor je bundels (let erop dat wij achteraf factureren). De juiste benaming van de knop is Nu overzetten. Goed dat je aangeeft dat dit in de e-mail verkeerd staat! Ik ga er achteraan om dit te laten wijzigen.

Wat betreft jouw laatste vraag over hoe je kosten buiten de bundel kunt voorkomen: standaard staat jouw MB Pauze aan. Deze functie voorkomt dat je kosten buiten de bundel maakt voor internet binnen de EU wanneer jouw databundel is verbruikt. Ook waarschuwen we je per e-mail en sms wanneer jouw bundel (bijna) verbruikt is. Je kunt dan kiezen voor MB Extra of een bundelwijziging doen. Tot slot kan je ervoor kiezen om het bellen naar premium diensten of het buitenland te blokkeren, omdat dit namelijk kan zorgen voor kosten buiten de bundels.

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Daphne, wat leuk dat je de overstap hebt gemaakt naar Ben! 😃 Ik zie dat wij elkaar afgelopen zaterdag al hebben gesproken via Facebook Messenger. Ik geef voor de mede Community gebruikers nog even een korte samenvatting van het antwoord:

Het klopt inderdaad dat jouw abonnement van start gaat op het moment dat deze actief is. Vanaf dat moment betaal je dus ook voor je bundels (let erop dat wij achteraf factureren). De juiste benaming van de knop is Nu overzetten. Goed dat je aangeeft dat dit in de e-mail verkeerd staat! Ik ga er achteraan om dit te laten wijzigen.

Wat betreft jouw laatste vraag over hoe je kosten buiten de bundel kunt voorkomen: standaard staat jouw MB Pauze aan. Deze functie voorkomt dat je kosten buiten de bundel maakt voor internet binnen de EU wanneer jouw databundel is verbruikt. Ook waarschuwen we je per e-mail en sms wanneer jouw bundel (bijna) verbruikt is. Je kunt dan kiezen voor MB Extra of een bundelwijziging doen. Tot slot kan je ervoor kiezen om het bellen naar premium diensten of het buitenland te blokkeren, omdat dit namelijk kan zorgen voor kosten buiten de bundels.

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

Reageer