Bestelling staat op 'niet bezorgd'

• 26 januari 2017
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Goedemorgen Ben! Begin deze week (maandag of dinsdag) heb ik van jullie mijn nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben van Simyo overgestapt naar jullie. Hierbij heb ik ook nummerbehoud aangevraagd. Nu stond in de brief dat ik 24uur na ontvangst van de simkaart een e-mail zou krijgen waar in staat hoe het nu verder in z'n werk gaat (met de opzeggen bij simyo e.d.) nu heb ik deze e-mail nooit ontvangen. Mijn ordernummer is 332780927. Als ik via de Ben app inlog staat hier ook dat mijn bestelling nog niet is bezorgd (wat onmogelijk is, want de simkaart heb ik hier al). Zouden jullie me kunnen helpen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Lindsey Lamain

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je voor Ben hebt gekozen! De titel van het topic heb ik iets aangepast. Jammer dat je nog geen verdere informatie hebt gekregen over nummerbehoud.

Gelukkig kon ik direct jouw gegevens erbij pakken en ik zie inderdaad dat de bestelling nog in levering staat. Als een bestelling in levering staat dan zal de procedure voor nummerbehoud nog niet in gang worden gezet. Zodra Ben de melding heeft gekregen dat het abonnement is afgeleverd zal er pas nummerbehoud worden aangevraagd, of in het geval van geen nummerbehoud, het abonnement worden geactiveerd. In je bericht geef je aan dat je het abonnement al binnen hebt gekregen deze week!

Zou je een bericht willen sturen naar dit account met het mobiele nummer die op de simkaart staat en daarbij ook het simkaartnummer? Alvast bedankt.