Beantwoord

Geen bericht gehad van Ben na afwijzing nummerbehoud

• 6 juni 2017
  • 1 reactie
  • 202 keer bekeken

Op 22 mei via Belsimpel een abonnement aangevraagd met nummer behoud.
Vandaag zou het ingaan. Verder alles in orde alleen nummerbehoud blijkt niet rond. Bel ik hierover komen jullie vandaag erachter dat er geen terugkoppeling plaats heeft gevonden van mijn vorige provider. Hadden jullie dit nu niet even iets eerder kunnen checken???? Nu moet er namelijk actie worden ondernomen waardoor het voor mij langer duurt voor ik bereikbaar ben. Met het nummer van de ben abonnement kan ik niet bellen want dat is door jullie al geblokkeerd en dit betekent voor mij dus nog gebruik maken van mijn oude provider en daar weer op waarderen om mobiel bereikbaar te zijn. Dit betekent voor mij extra onkosten maar vind dit ook een hele slechte gang van zaken. Als mensen nummerbehoud aanvragen check dan ook meteen even of er een terugkoppeling van de voorgaande provider is in plaats van dit pas na twee weken eens te gaan doen. Ik ga er trouwens wel van uit dat dit ongerief in mindering gebracht gebracht wordt op de abonnementskosten kosten???? En mocht mijn nummerbehoud per vijftien juni nog niet rond zijn zal mijn abonnement bij u ook onmiddellijk beëindigd worden wegens contract breuk jullie zijde. Te zot voor woorden dit.
icon

Beste antwoord door Angelique 8 juni 2017, 14:57

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Jammer dat jouw abonnement maar niet van start is gegaan een paar dagen geleden! Ik zie inderdaad terug dat jij contact hebt gehad met een van mijn collega's die een nieuw verzoek hebben ingediend om jouw nummer alsnog over te kunnen nemen. Het spijt ons enorm dat je hierover geen informatie hebt ontvangen. Omdat jouw vraag telefonisch is beantwoord en er verdere informatie via de mail komt, zal ik het door jou aangemaakte topic sluiten. Ik duim met je mee dat er snel meer informatie komt over wanneer jij je eigen nummer bij ons mag gebruiken!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Jammer dat jouw abonnement maar niet van start is gegaan een paar dagen geleden! Ik zie inderdaad terug dat jij contact hebt gehad met een van mijn collega's die een nieuw verzoek hebben ingediend om jouw nummer alsnog over te kunnen nemen. Het spijt ons enorm dat je hierover geen informatie hebt ontvangen. Omdat jouw vraag telefonisch is beantwoord en er verdere informatie via de mail komt, zal ik het door jou aangemaakte topic sluiten. Ik duim met je mee dat er snel meer informatie komt over wanneer jij je eigen nummer bij ons mag gebruiken!