Beantwoord

Hoe kan ik de overgangsdatum nu al instellen

• 17 mei 2019
  • 1 reactie
  • 275 keer bekeken

Beste, Ik heb vanmorgen een voorstel ontvangen met de overgangsdatum die KPN heeft voorgesteld. Nu valt dit precies in een vakantie dat ik in het buitenland zit. Dat wil ik eigenlijk niet en dus gewoon in nederland zijn. Nu ben ik een paar dagen later wel terug. Kan ik nu al een nieuwe datum aangeven voor de overgang en vooral hoe regel ik dit. Op jullie website krijg ik wel voor elkaar dat ik het uit kan zetten maar niet hoe ik de nieuwe datum kan aangeven.

Alvast bedankt voor de reactie
icon

Beste antwoord door Romy 17 mei 2019, 15:58

Hi Nathalie. Leuk dat je jouw nummer mee wilt nemen naar Ben! Je kunt hier kijken voor meer info over het verlaten van jouw nummerbehoud. Verder is in het buitenland zijn voor het overzetten van jouw nummer geen probleem. Hier lees je daar meer over. Mocht je nog vragen hebben, weet je me te vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Nathalie. Leuk dat je jouw nummer mee wilt nemen naar Ben! Je kunt hier kijken voor meer info over het verlaten van jouw nummerbehoud. Verder is in het buitenland zijn voor het overzetten van jouw nummer geen probleem. Hier lees je daar meer over. Mocht je nog vragen hebben, weet je me te vinden.

Reageer