Beantwoord

Hoe kan ik het verzoek voor nummerbehoud annuleren?

• 19 januari 2018
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo ben ik heb een paar maanden geleden een abonnement bij jullie afgesloten en nummer behoud aan gevraagd. Dat kon toen nog niet gebeuren maar nu blijkt het een paar maanden later toch te kunnen aangezien mijn hollandsnieuwe abonnenment verlengt kan worden.

Achteraf heb ik nu toch besloten om geen nummerheboud meer te hebben maar ik kan mijn nummerbehoud kenmerk niet meer vinden, waardoor ik mijn nummerbehoud van mijn oude abonnement niet kan annuleren..... Wat nu?!

Groetjes Umali Pattirua
icon

Beste antwoord door Angelique 19 januari 2018, 10:00

Hoi Umali, welkom op het forum 😃 Uit jouw verhaal op het forum en het contactformulier begrijp ik dat je het verzoek voor nummerbehoud wilt annuleren omdat je graag bij Hollandsnieuwe blijft, begrijp ik dit goed?

Momenteel is de aanvraag voor nummerbehoud afgewezen, dit wilt zeggen dat wij geen lopend verzoek hebben om jouw nummer over te nemen. Wil je dat het volledige verzoek om jouw nummer over te nemen wordt geannuleerd? Laat mij dit gerust weten zodat ik het verzoek kan verwijderen. Let hierbij wel op dat het tijdelijke Ben nummer, die jij in gebruik hebt, hierbij niet komt te vervallen. Het huidige abonnement zal blijven doorlopen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Umali, welkom op het forum 😃 Uit jouw verhaal op het forum en het contactformulier begrijp ik dat je het verzoek voor nummerbehoud wilt annuleren omdat je graag bij Hollandsnieuwe blijft, begrijp ik dit goed?

Momenteel is de aanvraag voor nummerbehoud afgewezen, dit wilt zeggen dat wij geen lopend verzoek hebben om jouw nummer over te nemen. Wil je dat het volledige verzoek om jouw nummer over te nemen wordt geannuleerd? Laat mij dit gerust weten zodat ik het verzoek kan verwijderen. Let hierbij wel op dat het tijdelijke Ben nummer, die jij in gebruik hebt, hierbij niet komt te vervallen. Het huidige abonnement zal blijven doorlopen.
Ja ik zou graag het hele verzoek van mijn nummerbehoud willen annuleren
Reputatie 6
Badge +8
Bij deze heb ik het verzoek om jouw nummer over te mogen nemen ongedaan gemaakt, Umali 🙂 Kan ik verder nog iets voor je betekenen?
nee zo ben ik helemaal geholpen heel erg bedankt!!!!
Reputatie 6
Badge +8
Fijn! Heb je toch nog vragen, dan weet je mij te vinden. Alvast een fijn weekend!

Reageer