Beantwoord

Hoe lang kun je maximaal uitstellen ?

• 28 februari 2019
  • 1 reactie
  • 302 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik wil ook ben worden echter heb ik wel een simkaart aangevraagd en nummerbehoud maar mijn huidige provider contract loopt af op 11 juni 2019.

Ik heb al eens gechat met Ben via de website en daarin werd mij uitgelegd dat ik wel tot die datum kan uitstellen. Maar ik lees dat nergens terug op de website of hier op het forum.

kun je mij bevestigen dat het ik mijn abonnement activering pas kan laten ingaan op 11 juni 2019 ?

als dit niet kan dan graag wel de maximale datum. dan kan ik laten berekenen wat de dubbele kosten worden.
icon

Beste antwoord door Romy 1 maart 2019, 13:29

Hi. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je kunt bij het aanvragen van een nieuw abonnement jouw nummerbehoud uitstellen tot een maximum van vier maanden. Ik zie hier dat jouw nummerbehoud is aangevraagd en zal plaats vinden op 11 juni 2019. Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je kunt bij het aanvragen van een nieuw abonnement jouw nummerbehoud uitstellen tot een maximum van vier maanden. Ik zie hier dat jouw nummerbehoud is aangevraagd en zal plaats vinden op 11 juni 2019. Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Reageer