Ik heb nog niks gehoord over mijn nummerbehoud

• 8 januari 2018
  • 2 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik heb inmiddels ruim een week mijn simkaart pakket ontvangen. Hierin stond vermeld dat ik over 24 uur een mail zou ontvangen over de status van mijn nummerbehoud. Tot op heden heb ik nog geen email hierover ontvangen!. Wat nu??

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Henrik! Wat onwijs tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben! Het is natuurlijk helemaal niet de bedoeling dat jij nog niks hebt vernomen over jouw nummerbehoud. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je graag wil weten waar je aan toe bent! Heb je ook gecontroleerd of de emails niet per ongeluk in de ongewenste email(reclame/spam) terecht zijn gekomen? Mochten ze echt helemaal spoorloos zijn dan duik ik graag het systeem in om voor je na te kijken hoe het ervoor staat en of wij wel het juiste email adres in het systeem hebben staan! Hier heb ik dan wel wat gegevens voor nodig, kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer? Als je dan ook meteen laat weten wat jouw juiste email adres is kan ik dit direct nakijken!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Henrik! Ik heb nog geen privébericht mogen ontvangen met jouw gegevens, is het inmiddels gelukt met het nummerbehoud? #Benbenieuwd

Reageer