Ik heb nog niks gehoord over mijn nummerbehoud.

• 3 juni 2017
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Vier dagen geleden mijn tel. ontvangen. Nummerbehoud aangevraagd. Tot op heden is mijn oude nr nog niet geactiveerd. Ik heb bij mijn bestelling niet aangegeven dat het nr dat ik wil behouden een Prapaidnr is. Had dat wel gemoeten?
Mvg Niels

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Niels, bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je klant bent geworden bij ons! Ik kijk graag met je mee naar de status van het nummerbehoudverzoek. Hier zou namelijk wel aangegeven moeten worden dat het gaat om een prepaidkaart. Zou je mij je ordernummer, postcode + huisnummer en geboortedatum via een PB in dit profiel kunnen sturen? Dan kijk ik graag met je mee naar de status van het verzoek.

Groetjes, Jolijn
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van de gegevens! Ik heb ze luid en duidelijk ontvangen. Zojuist hebt ik een nieuwe aanvraag ingediend bij Lebara voor aanstaande Dinsdag. Mocht het nu zo zijn dat het niet lukt om het telefoonnummer over te nemen ( waar ik overigens niet vanuit ga) kunnen we het verzoek uitzetten om het telefoonnummer van de Ben simkaart de activeren.

Ik verwacht binnen 24 uur een terugkoppeling van Lebara, jij zult hier dan ook een email over ontvangen van Ben zelf!
Hartelijk dank. We gaan het proberen.
Mvg niels
Reputatie 7
Badge +7
De aanvraag is opnieuw afgewezen Leontine 😞 Dit maal door Lebara met de mededeling dat het telefoonnummer niet actief is. Als je het telefoonummer Ben nummer in gebruik wil nemen kun je dat hier aanvragen.

Reageer