Beantwoord

Ik heb nog niks gehoord over mijn nummerbehoud.

• 6 juli 2017
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

IK HEB BIJ JULLIE EEN SIMKAART AANGEVRAAGT MET NUMMERBEHOUDT TOT OP HEDEN NIKS GEHOORDT VAN BEN IS TOCH AL 4-5 WEKEN GELEDEN ...ORDERNR:6497939
KLANTNUMMER:10449 IK HOOR GRAAG VAN JULLIE
AANGEZIEN WE OVER 2 WEKEN OP VAKANTIE ZOU HET FIJN ZIJN ALS HET GEREGELD IS.
GR.JAN
icon

Beste antwoord door Rox 7 juli 2017, 15:25

HOI JANPAT WAT LEUK DAT JE LID BENT GEWORDEN VAN HET FORUM EN HEBT GEKOZEN OM DE OVERSTAP TE MAKEN NAAR BEN.

Ik zal even verdergaan in kleine letters, dat leest wat makkelijker. Waar gaat de vakantie naartoe? Ik snap dat je alles voor die tijd geregeld wil hebben. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?

Ook heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
HOI JANPAT WAT LEUK DAT JE LID BENT GEWORDEN VAN HET FORUM EN HEBT GEKOZEN OM DE OVERSTAP TE MAKEN NAAR BEN.

Ik zal even verdergaan in kleine letters, dat leest wat makkelijker. Waar gaat de vakantie naartoe? Ik snap dat je alles voor die tijd geregeld wil hebben. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?

Ook heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi janpat, bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik ben het systeem ingedoken om te zien hoe het ervoor staat met de aanvraag. De aanvraag blijkt afgewezen door Vodafone omdat jouw nummer daar niet in gebruik is. Klopt dit?
Hoi Angelique
nee ik bel toch gewoon met een vodafone nummer er wordt zelfs elke maand geld afgeschreven door Vodafone van mijn rekening ,ik heb volgens mij een hybride bundel of zoiets
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Angelique
nee ik bel toch gewoon met een vodafone nummer er wordt zelfs elke maand geld afgeschreven door Vodafone van mijn rekening ,ik heb volgens mij een hybride bundel of zoiets

Hmm vreemd, Jan! Heb je een abonnement bij je huidige provider of een prepaidkaart? Als je een abonnement hebt, dan raad ik je toch aan om even contact op te nemen met Vodafone. Zij geven namelijk aan dat jouw nummer daar niet actief is.
is gewoon een prepaidkaartje en die heb ik al heel lang
Reputatie 7
Badge +7
Aha! Dat verklaart het Jan. Jij hebt tijdens het bestellen aangegeven dat jij een abonnement hebt bij Vodafone. Wij hebben daarom ook de aanvraag bij de abonnementen tak ingediend, en daarom is de aanvraag afgewezen.

Ik heb een nieuw verzoek aangemaakt, ditmaal voor een prepaidkaart, en opnieuw voor je ingediend bij Vodafone.

Reageer