Beantwoord

ingaan abonnement

• 4 juli 2018
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een extra abonnement afgesloten voor de dochter. Nu wou ze eerst haar oude prepaid nummer behouden. Door diverse foutmeldingen lukt het niet om nummerbehoud te activeren.
Echter na het zien van het nieuwe BEN nummer wil ze dit graag hebben. Omdat het activeren van nummerbehoud niet is gelukt kan dit natuurlijk.
Nu mijn vraag wanneer gaat nu het abonnement precies in? kan ik dit bijvoorbeeld met een maand inlaten gaan?

Dana
icon

Beste antwoord door Jill 5 juli 2018, 09:43

Hi Dana, superleuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten voor jouw dochter. Als het verzoek tot nummerbehoud niet gelukt is om in te vullen wordt het abonnement geactiveerd met het Ben nummer. Hier kan ik geen bepaalde datum voor instellen. Zodra hij bezorgd is wordt hij binnen 24 uur geactiveerd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Dana, superleuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten voor jouw dochter. Als het verzoek tot nummerbehoud niet gelukt is om in te vullen wordt het abonnement geactiveerd met het Ben nummer. Hier kan ik geen bepaalde datum voor instellen. Zodra hij bezorgd is wordt hij binnen 24 uur geactiveerd.

Reageer