Beantwoord

Is het mogelijk om de wensdatum voor nummerbehoud te wijzigen?

  • 10 juni 2017
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb een mail gekregen dat mijn telefoonnummer pas word overgezet op 09-07-2017. Dit is best onhandig aangezien mijn abbonement al over 4 dagen stopt. Ook zit ik over 2 weken 1 week in het buitenland en ik wil wel graag online blijven natuurlijk. Graag zou ik willen weten of er hier misschien een oplossing voor is, want zelf vind ik dit een beetje jammer en had dit ook echt niet verwacht.
Graag hoorcik van u terug.

Groetjes Femke Geers
icon

Beste antwoord door Angelique 14 juni 2017, 08:21

Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp 'Bestellen en wijzigen'.

Tof dat je ervoor hebt geozen om een Ben abonnement te nemen! De aanvraag is inderdaad goedgekeurd voor 9 juli. Als jij de bestelling thuis hebt ontvangen, dan gaan wij een verzoek indienen bij jouw huidige provider om jouw nummer over te nemen. Het hangt af van het huidige abonnement hoe lang dit kan duren. Bij een abonnement moeten wij een opzegtermijn hanteren van één maand. Bij een prepaidkaart kunnen wij het nummer al binnen 5 werkdagen overnemen.

In jouw geval hebben wij op 9 juni een verzoek ingediend om jouw nummer over te mogen nemen met een maand opzegtermijn, de aanvraag is goedhekeurd voor 9 juli! In je bericht geef je aan dat dit niet helemaal uitkomt. Wij kunnen een wensdatum aanpassen, maar moeten daarbij wel een maand opzegtermijn hanteren. Een wensdatum kunnen wij niet vervroegen, mits er een schriftelijke goedkeuring is van jouw huidige provider. Je geeft aan dat jouw abonnement vandaag zou stoppen, dat is niet de bedoeling! Als er door jou een opzegging is aangevraagd en jouw nummer is beëindigd bij de huidige provider, dan lukt het ons niet om jouw nummer over te nemen.

Als jij een opzegging hebt aangevraagd, dan raad ik je aan om deze zo snel mogelijk te laten annuleren. Wij zeggen het abonnement namelijk voor jou op als je een goedkeuring hebt gekregen (zoals bij jou het geval is).
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp 'Bestellen en wijzigen'.

Tof dat je ervoor hebt geozen om een Ben abonnement te nemen! De aanvraag is inderdaad goedgekeurd voor 9 juli. Als jij de bestelling thuis hebt ontvangen, dan gaan wij een verzoek indienen bij jouw huidige provider om jouw nummer over te nemen. Het hangt af van het huidige abonnement hoe lang dit kan duren. Bij een abonnement moeten wij een opzegtermijn hanteren van één maand. Bij een prepaidkaart kunnen wij het nummer al binnen 5 werkdagen overnemen.

In jouw geval hebben wij op 9 juni een verzoek ingediend om jouw nummer over te mogen nemen met een maand opzegtermijn, de aanvraag is goedhekeurd voor 9 juli! In je bericht geef je aan dat dit niet helemaal uitkomt. Wij kunnen een wensdatum aanpassen, maar moeten daarbij wel een maand opzegtermijn hanteren. Een wensdatum kunnen wij niet vervroegen, mits er een schriftelijke goedkeuring is van jouw huidige provider. Je geeft aan dat jouw abonnement vandaag zou stoppen, dat is niet de bedoeling! Als er door jou een opzegging is aangevraagd en jouw nummer is beëindigd bij de huidige provider, dan lukt het ons niet om jouw nummer over te nemen.

Als jij een opzegging hebt aangevraagd, dan raad ik je aan om deze zo snel mogelijk te laten annuleren. Wij zeggen het abonnement namelijk voor jou op als je een goedkeuring hebt gekregen (zoals bij jou het geval is).

Reageer