Kan de startdatum van mijn abonnement veranderd worden?

• 20 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Vorige maand met jullie contact gehad dat mijn abonnement op 19 augustus zal beginnen en ik mijn nummer wilde behouden. Afgelopen dinsdag heb ik er toch voor gekozen het nummer te gebruiken die jullie mij hadden gegeven en dan kon mijn abonnement gewoon de 19e ingaan. Hier heb ik nog duidelijk naar gevraagd. Nu log ik in op mijn Ben en staat er dat mijn abonnement pas 12 september ingaat. Dit vind ik erg vervelend want ik wil niet voor niets een ander nummer.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi daniqueb3,

Begrijpelijk dat je hier opheldering over wenst. Ik wil graag voor je nakijken wat de status van je aanvraag/abonnement op dit moment is.
Kan je mij hiervoor in een privebericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en, indien mogelijk, een ordernummer (begint met 332...) kunnen laten weten? Dan kan ik jouw klantenkaart erbij pakken en je hier meer over vertellen.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi daniqueb3,

Dank je voor het sturen van de benodigde gegevens.
Ik zie dat wel het nummerbehoud is geannuleerd, zoals de bedoeling was, maar dat de startdatum van je abonnement nog niet is aangepast.
Vandaar dat ik bij Ben een verzoek neer heb gelegd om dit alsnog zo snel mogelijk op te pakken.
Helaas zitten we in het weekend en worden er nu geen abonnementen geactiveerd. Ik moet je dus vragen om even af te wachten tot maandag. Ik verwacht dat je begin komende week alsnog bericht gaat ontvangen (per email) dat je abonnement geactiveerd wordt.

Reageer