Meer dan twee weken niet bereikbaar, na nummerbehoud.

• 23 juni 2017
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Per 08-06-2017 ben ik, met nummerbehoud, overgestapt van Tele2 naar jullie. Helaas ben ik nu na twee weken nog steeds niet te bereiken. Als je mijn nummer belt krijg je te horen dat dit nummer niet in gebruik is. Via twitter heb ik contact gehad met de klantenservice en tot nu toe krijg ik niet veel meer reactie als: "Er wordt aan gewerkt" Hoe lang gaat dit nog duren? Het is behoorlijk vervelend ondertussen.

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Jeetje lvbakker, ik snap dat je hier flink van baalt! Dit is ook helemaal geen warm welkom, en bovenals super onhandig! We hebben door een storing wat problemen met het nummerbehoud, maar dat heb je al gemerkt. Hierdoor zijn bij een aantal klanten de overzettingen niet helemaal goed afgerond. Informatie waar jij weinig aan hebt natuurlijk. Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat de stand van zaken is want 2 weken is wel heél erg lang. Daar werd ik niet heel veel wijzer van dus ik heb een nieuwe melding voor je doorgezet naar de nummerbehoud experts en ik zal een vinger aan de pols houden voor je.

Overigens, ik heb je topic titel iets aangepast en verplaatst naar het juiste subforum zodat het het voor andere forumbezoekers duidelijker is waar jouw topic over gaat.
Hoi Roxanne,
Het lijkt erop dat er toch iets goed gegaan is ondertussen. Gisteravond was ik ineens weer bereikbaar!
mvg Linda
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Roxanne,
Het lijkt erop dat er toch iets goed gegaan is ondertussen. Gisteravond was ik ineens weer bereikbaar!
mvg Linda

Dat is goed nieuws, Linda! Ik zal het aan Roxanne doorgeven. Veel plezier met je Ben abonnement. Als je nog problemen ervaart, trek dan gerust aan de bel. Voor nu sluit ik jouw topic af.