Beantwoord

Mijn nieuwe abonnement is niet geactiveerd na nummerbehoud

  • 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Vandaag zou mijn Ben abonnement in moeten gaan. De simkaart geeft echter een foutmelding (Simkaart niet voorzien mm#2) Nummerbehoud was goedgekeurd. Ik ben nu dus niet telefonisch bereikbaar en kan ook niet meer bellen met mijn oude abonnement.

Gr Tobias
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 augustus 2017, 09:57

Hallo T. Leurs,

Na zo een wijziging op het netwerk (overzetten van telefoonnummer) is het inderdaad noodzakelijk dat de simkaart zich opnieuw bij het netwerk aanmeld, herstarten van je toestel is hier de makkelijkste route ;)

Ik ben blij dat het werkt! En wens je veel plezier met je nieuwe abonnement.
Ik zal het topic voor je sluiten
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

2 reacties

Werkt inmiddels, maar wel pas na herstart van mijn telefoon. Topic mag dicht
Hallo T. Leurs,

Na zo een wijziging op het netwerk (overzetten van telefoonnummer) is het inderdaad noodzakelijk dat de simkaart zich opnieuw bij het netwerk aanmeld, herstarten van je toestel is hier de makkelijkste route ;)

Ik ben blij dat het werkt! En wens je veel plezier met je nieuwe abonnement.
Ik zal het topic voor je sluiten