Beantwoord

Mijn SIM doet het niet .Ik wil graag weten waarom?

• 10 december 2018
  • 5 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik kan niet bellen of smsen????
icon

Beste antwoord door Jill 11 december 2018, 10:14

Hi Zainababubaker, dat is onhandig zeg! Ik zie dat jouw simkaart op 3 december actief is geworden. Zou je eens willen proberen om jouw Ben simkaart opnieuw in het toestel te plaatsen. Ik hoor graag of dat gewerkt heeft. Mocht het daarna nog niet werken zou je mij dan de laatste vier cijfers van de simkaart willen doorgeven?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Zainababubaker, dat is onhandig zeg! Ik zie dat jouw simkaart op 3 december actief is geworden. Zou je eens willen proberen om jouw Ben simkaart opnieuw in het toestel te plaatsen. Ik hoor graag of dat gewerkt heeft. Mocht het daarna nog niet werken zou je mij dan de laatste vier cijfers van de simkaart willen doorgeven?
3401.Ik heb geen nieuwe sim gekregen.Ik heb nog de oude van mijn vorige abonnement!
Reputatie 5
Badge +6
Wanneer je een bestelling plaatst moet je altijd een nieuwe simkaart ontvangen. Ik zie dat jij je bestelling hebt geplaatst via websend. Zij moeten dan ook producten aan je leveren. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met hgen (het verkooppunt)
Ja, klopt Dames .Dankjulliewel!Het was lang geleden dat ik dit pakketje heb ontvangen vandaar dat ik even was vergeten dat ik de simkaar wel heb ontvangen.
Nogmaals bedankt!
Groeten,
Zainab
Reputatie 5
Badge +6
Fijn om te horen dat het is opgelost!
Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer