Beantwoord

Mijn simkaart in nog niet geactiveerd na nummerbehoud

• 1 april 2018
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb een abonnement aangeschaft bij ben met nummer gehoud in maart en kreeg een email waarin stond dat mijn nummerbehoud was goedgekeurd.
Toen ik niet meer bereikbaar was op de oude simkaart (van mijn vorige abonnement) heb ik de simkaart die ik opgestuurd kreeg erin gedaan.
Hij werkte toen niet en heb gewacht tot de volgende maand (april) omdat ik dacht dat hij pas toen inging.
Maar vandaag (1 april) werkt hij nog steeds niet.
Als ik in de app kijk naar mijn bundels staat er dat ik geen bundels heb en als ik die wil wijzigen gaat dat niet.
Wat moet ik doen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Rox 3 april 2018, 10:59

Hoi Frederique, wat superleuk om te lezen dat jij de gezelligste provider van Nederland komt versterken, welkom bij #TeamBlauw. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met je nieuwe Ben abonnement aan de slag te gaan 😉 Alleen, nog een heeeel klein beetje geduld. Zoals je kunt lezen in de goedkeurings email:

Simyo heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 14-04-2018.

Jij kunt dus pas over 11 daagjes aan de slag gaan met je nieuwe abonnement, dit omdat jij een maand opzegtermijn hebt bij Simyo 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Frederique,

Allereerst, welkom bij Ben!

Ik wil je ook even erop attenderen dat dit een openbaar forum is en dat je telefoon nummer in 1 van de bijlages zit. (Zou je deze bijlage even kunnen verwijderen? Als je hebt ingelogd met je Ik Ben®️ account dan zien de moderators meteen bij welk abbonement je account hoort).

Heb je jouw simkaart al geactiveerd? (https://community.ben.nl/simkaart-80/hoe-activeer-je-een-vervangende-simkaart-3680)

Ook wil ik vragen of jij je telefoon al opnieuw hebt opgestart. Zo kan de simkaart verbinding maken met het netwerk 😃

Ik hoop dat het lukt! Mocht dat niet zo zijn, laat het me weten.

Ik wens je nog een fijn paas weekend toe🐰
Hoi Johrick,
Bedankt voor je reactie!
Ik heb de link geopend en er staat in dat ik een bevestiging zou krijgen dat mijn nummer geactiveerd is.
Die mail heb ik gekregen.
Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en er staat nog steeds dat ik geen service heb.
Er staat in de link ook dat ik een welkomspakket zou krijgen met daarin een boekje.
Ik heb alleen een envelop gekregen met daarin de simkaart.

Mvg

Frederique
Reputatie 5
Badge +1
Hi Frederique,

Lastig, ik raad je even aan te wachten tot een moderator bij je vraag komt. Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen! Ik denk namelijk dat een een foutje bij Ben is.

(vergeet je niet de bijlage met je telefoonnummer erop weg te halen? 😉 )

Ik wens je nog een fijne avond toe!
Beste Johrick,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb geprobeerd de foto te verwijderen waar mijn nummer op staat maar ik snap niet hoe dit moet.
Mvg

Frederique
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Frederique, wat superleuk om te lezen dat jij de gezelligste provider van Nederland komt versterken, welkom bij #TeamBlauw. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met je nieuwe Ben abonnement aan de slag te gaan 😉 Alleen, nog een heeeel klein beetje geduld. Zoals je kunt lezen in de goedkeurings email:

Simyo heeft je aanvraag voor nummerbehoud goedgekeurd. Het overzetten van je mobiele nummer is gepland op 14-04-2018.

Jij kunt dus pas over 11 daagjes aan de slag gaan met je nieuwe abonnement, dit omdat jij een maand opzegtermijn hebt bij Simyo 😉
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan 😃 #Benervoorjou

Reageer