Beantwoord

Mijn simkaart werkt niet

• 5 juli 2018
  • 9 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb een sim only abonnement afgesloten. Ik heb gisteren mijn simkaart gekregen. Ik heb nog steeds geen e mail VAN Ben gekregen over de activatie van mijn simkaart. Wat wel grappig is is het feit dat mijn abonnement gewoon loopt. Er staat duidelijk in de app hoeveel dagen ik nog heb voordat de abonnement wordt verlengd. Maar ik kan niet gebruik maken van mijn abonnement. Wanneer wordt dit probleem opgelost?
icon

Beste antwoord door Wietske 10 juli 2018, 11:33

Nou Andrei, ik kan je vol trots vertellen dat jouw abonnement met jouw eigen telefoonnummer nu actief is 😃 😃 Mocht je de simkaart al in het toestel hebben zitten dan wil ik je vragen om deze opnieuw op te starten. Laat je mij nog even weten of alles werkt?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat je hier vragen over hebt Andrei! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je twee bestellingen hebt geplaatst: op 2 juli ordernummer 334335886 en op 3 juli ordernummer 334341946. Vandaar dat er nu voor hetzelfde telefoonnummer ook twee aanvragen voor nummerbehoud zijn binnengekomen en deze zijn vastgelopen in ons systeem. Ik hoor daarom graag van jou wat precies de bedoeling is en welk telefoonnummer (de drie laatste cijfers) je precies wil overzetten.
Îl had mij vergist. Ik wil graag mijn simkaart activeren maar met mijn nummer behoud. Het nummer dat ik wil behouden is [Edit: telefoonnummer verwijderd]. Graag wil ik onbeperkt bellen en sms. Dat kost 7.50 euro. Ik heb een deal sim telefoon en hierop zou die perfect werken. Alleen deze abonnement wil ik behouden. Ik was op vakantie vandaar dat ik nu antwoord. Liefst zo snel mogelijk deze probleem in orde maken want ik moet nog bellen naar Nederland.
Nog een keer bedankt
Beste
Ik wil graag denk ik ordernummer 886 behouden i.v.m mijn simkaart. Als mogelijk is de simkaart zo snel mogelijk te activeren. Graag wil ik mijn oorspronkelijk nummer behouden aangezien mijn verschillende plekken waar ik werk. Wanneer zou dit probleem in orde worden gemaakt?
M.v.g
Andrei Paun
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie dat in beide eerder genoemde orders twee hele andere bestellingen staan. Begrijp ik goed dat je deze wil annuleren? Order 334335886 kan ik tot uiterlijk 16 juli nog voor je annuleren en order 334341946 kan je zelf annuleren via AMP. Vervolgens kan je bij ons een nieuwe bestelling plaatsen. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 5
Badge +12
Beste
Ik wil graag denk ik ordernummer 886 behouden i.v.m mijn simkaart. Als mogelijk is de simkaart zo snel mogelijk te activeren. Graag wil ik mijn oorspronkelijk nummer behouden aangezien mijn verschillende plekken waar ik werk. Wanneer zou dit probleem in orde worden gemaakt?
M.v.g
Andrei Paun

Ah ik zie dat onze reacties elkaar net gekruist hebben 😛 Je kunt de andere order 334341946 zelf annuleren via AMP. Mocht je willen dat ik dit voor je doe dan hoor ik dit graag. Voor de andere bestelling kan jouw nummer dan alsnog worden overgezet.
Beste
Beter als u dat kan doen. Ik wil graag mijn simkaart kunnen gebruiken. Het liefst vandaag nog. Ik ben in Roemenië maar dit zou geen probleem moeten vormen hoop ik.
Nog een keer bedankt
M.v.g,
Andrei Paun
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb de bestelling voor het abonnement met toestel bij deze voor je geannuleerd. Daarnaast kan ik jouw telefoonnummer per direct laten overzetten op het andere abonnement met ordernummer 334335886. Is dat goed?
Ja dat is super. Dank je wel nog een keer
Reputatie 5
Badge +12
Nou Andrei, ik kan je vol trots vertellen dat jouw abonnement met jouw eigen telefoonnummer nu actief is 😃 😃 Mocht je de simkaart al in het toestel hebben zitten dan wil ik je vragen om deze opnieuw op te starten. Laat je mij nog even weten of alles werkt?

Reageer